c 10 c20

hallo allemaal

vlieg altijd met c10 lipo s
maar nu wat zwaardere motor er in wordt de 10 c 2,2amp 40 graden denk ik
dus nu ook een c 20 2,2 3c lipo er bij en wat blijkt die wordt ook best wel warm
ik ging er dus van uit dat i KOUD zou blijven :?:
nu denk ik dus kan lekker door vliegen met 10 c
denk dat ik zo 16 amp trek volgas
wat is wijs heid

rob
 
wijsheid: meten is weten. Dus als eerste eens serieus de stroom meten. En dit geld voor elke electro setup, ook al zeggen wij je de stroom opnames voor. Er hoeft maar ergens iets zwaarder te draaien dan normaal en je hebt al problemen.
 
hallo theo

kan hem zelf niet meten
maar de overgang van 10 c naar 20 c
zit daar weinig verschil tussen met warm worden door ze te belasten
ik dacht echt in mijn onwetendheid dat de 20 c wel koud zou blijven
 
welke motor welke prop, welke regelaar en welke accu. en dan van alles het merk en type.
 
vliegtuig minimag
motor fietsbel 1570 kv bm 2409-12
25 amp hi regelaar
prop 8x6 slow fly
lipo 2200 10 c 3c
of lipo 1700 20 c 3c
 
Back
Top