C&C Model L-39 (big & light)

Eerste aanpassing gedaan.

Het kielvlak kan er nu vanaf zonder de turbine en pijp te moeten verwijderen.
Dit moest wel omdat hij samen met de Rebel in de kar moet kunnen :D

Op naar de ander puntjes ;-)

Mhhh wat was er ook alweer met zo`n T14SG :rolling:

Hehe, ik zal niet snel switchen van merk Edwin, je weet wel waarom ;-)

Zolang je je gas normaal gebruikt en niet zoals ik op z'n kop zou dat een hoop minderen stress moeten opleveren toch ;)

Ben benieuwd hoe Jeti dat probleem heeft opgelost want verwacht ook hier nog wel de nodige :confused: en :bad-words:

Ben bezig de beelden te bewerken dat duurt me toch lang.

Laatst bewerkt door een moderator:
:thumbsup: zullen dan ook wel hele mooie beelden zijn :yes:
Ben zeer benieuwd.

O O O wat was dat gister weer lekker zeg.

Heb zelf 5 lekkere vluchten gemaakt, ook weer samen met Leon z`n T-33 rond geknald.

Gezelligheid was weer ten TOP, heb ook nog wat foto`s gemaakt van een F-16 zal ik vanavond even uitzoeken.

Woensdag gaan we weer eens kijken of we rook kunnen maken :cool:
Pomp, regelaar etc zitten weer.

Ziet er goed uit Berto ... heb zelf onlangs een maatje kleiner gekocht. ;-)

Grtz,
Emile B-)

Laatst bewerkt:
Hee Emile,

Zwaartepunt ben ik uitgegaan van de pijp, in de tussentijd ben ik wel iets naar voren geschoven om de landingen 'lekkerder' te maken.

Zal morgen eens kijken hoe die nu ligt.

Flap uitslag zal ik ook even moeten nameten, heb zelf geen hoogte mee gemixt met full flaps.
Hou wel van zelf ietrs drukken.

Met de speedbrakes zou het wel fijner zijn maar nog steeds niet gedaan, mix ik met mijn vingers er nog uit.

De L-39 vliegt verder heerlijk, echt een trainer.

Succes.

Grt,
Berto.

Ik zag na mijn posting pas dat die van jou een maatje groter is. Maargoed wie weet wordt de volgende dezelfde.
Ik zal de mijne eerst eens vliegen zoals de vorige eigenaar ... ben zelf altijd op zoek naar het achterste zwaartepunt. :-)
Ik ga mijn rolroeren wel iets omhoog zetten bij full flap.

Grtz,
Emile

Gister weer 7 heerlijke vluchten gemaakt, weer was top, weinig wind en errug warm maar dat mocht de pret niet drukken.

In de Funman van m`n zoon ook nog lopen spelen met een gyro, zal die na mijn vakantie in de L-39 prikken en kijken hoe dat vliegt.

Haha, en voor slechte vliegers ;-)

Tja, als er vraag naar is moet je het toch ook eens zelf ervaren hebben om een oordeel te kunnen geven.

Back