D
DidierS
Guest

Mijn eerste week verlof zit er ondertussen op en ik mag zeggen dat ik tevreden ben, deze morgen vond ik het zelfs het goede moment om overal voor de eerste keer elektriciteit op te steken.
Mijn setup vind je onder het stof op deze URL.
Servo's en toebehoren leken allemaal netjes te reageren, maar de echte problemen begonnen pas toen ik mijn LiPo aansloot op mijn regelaar.
Bij het aansluiten kreeg ik wat kleine vonkjes maar dat kan uiteraard de elektronica zijn. Er kwam niets warm, dus leek er mij nergens een kortsluiting of zo.
Vreemd genoeg ging mijn motor totaal niet draaien. Na wat zoeken op mijn afstandsbediening, merkte ik wel dat het signaal naar regelaar (CH3) netjes omhoog gaat van 0 tot het eerste streepje (80% of zo?). Er vertrekt dus een signaal die blijkbaar niet verwerkt wordt door de regelaar?
Ik heb Phx LINK ondertussen opnieuw geinstalleerd maar vreemd genoeg vind deze wel de USB-verbinding terug maar niet de verbinding naar ESC. De motor is wel aan de ESC aangesloten maar dat zou toch geen probleem mogen vormen?
Moet ik er van uitgaan dat mijn Phoenix 60 vertrokken is naar z'n laatste rustplaats? Doe ik misschien nog iets verkeerd? Of kan ik één of andere test doen om uit te vissen wat er foutloopt?
Alvast bedankt voor de hulp!