Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bedankt, al ziet het er op dit ogenblik niet schitterend uit: alles blijft wijzen richting regelaar wat wil zeggen dat die gesneuveld is nog voordat hij één keer echt gebruikt kon worden :cry:
Overigens, ik heb het net even getest: maar met motor en regelaar verbonden werkt ook op PHX link. Wel zou ik altijd de accu afkoppelen!!!
De regelaar staat nu keurig te knipperen en kan worden geprogrammeerd.
In veel gevallen moet je zelfs de accu eraan laten om te programmeren.
Ik heb 6 CC-Phoenix controllers en maar bij 1 (een CC-10) kan ik zonder accu programmeren.
Hoe het bij mij gaat:
Eerst via de USB kabel, de CC-Phoenix koppelen aan de PC, vervolgens de phx-link opstarten.
-> rood ledje.
-> accu aansluiten -> groen ledje...
De rest van de opmerkingen zijn al gegeven, er zou in ieder geval iets moeten knipperen / piepen..
Mocht het echt een DOA zijn of kaput; Stuur 'm op naar Castl, voor $50,- (flat fee voor een CC-60) krijg je 'm gerepareert of nieuw terug, ongeacht
de staat . Die van mij bestond uit een verkoold stukje print en voila, voor $50 een nieuwe binnen twee weken..