C130

Beste,

ik ben op zoek naar de kit van de C130 in piepschuim (of iets dergelijks). Hij was een aantal jaren geleden te koop in Nederland. Span is ergens rond de 1800mm.
Weet iemand waar die te koop is?
Zie onderstaand filmpje:
6tPn06gga1M[/media] - Large RC C130

Laatst bewerkt door een moderator:
De IMA hercules die ik heb wordt niet meer gemaakt.
Wel is er dacht ik nog eentje op de markt van GWS.

@ Hans, wat is de vraagprijs?

hoi theo

de vleugel is al gebouwt met motor's en bedrading erin en conn.
de romp is ook gebouwt maar moet afgemaakt worden.

alles 60 euro

groeten hans

@ turbo-dreams: Theo is een vriend en clubgenoot, ik heb hem inderdaad gezien bij Theo.Zeer mooi machine.

@hanskez: ik ben echt op zoek naar de C130, dus maak maar een goede prijs voor Theo.

Dank voor de reacties.

ik heb hier evt nog een viermotorige transal liggen kompleet met servo's en 4xSpeed400 en regelaar ongeveer vliegklaar (de gunterpropjes zijn er oa niet meer bij).
hij is zeker niet de mooiste maar mischien kun je hem oplappen (ik had hem gebouwd voor nacht vlucht)

ps de transal is normaal 2 motorig en kleiner dan de c130 en werd gemaakt uit de binnenkant van de C130
omdat hij kleiner/lichter is dan de standaart C130 maar met het zelfde vermogen kon hij beter van gras opstijgen

Stuur maar een PBtje als je intresse hebt of je komt een keertje langs rekem maasmechelen is niet zoveer :wink:

c-130

is gewoon te koop bij hobby-inn en anders bij der schweighofer, het is volgens mij een model van Ripmax en een retract set is ook te koop.

Succes,
Egbertje

Net zoals de echte C130 is de GWS versie uitgerust met 4 krachtige ducted fan motoren
Whooaaahahaha :rolling:

Wat een lariekoek zeg :roll:
En dan ook nog een afbeelding erbij met 2 df motoren erop :-(

Ben blij dat onze C130 geen 4 ducted fan motoren heeft :yes: ;-)
herc20.jpg

Laatst bewerkt:
Back