Calmato sport ?

Hi Guys....

Is er ergens een tekening ( kopie ) te bemachtigen van een Calmato sport ? Mijn maatje heeft hem gecrashed vandaar.... de vleugel is nog redelijk te repareren, maar de romp is weinig meer van over!

gr Gert

dat is het nadeel van ARF kisten daar zit geen tekening bij of het is er een wat niet de juiste maat

voor 100 euro heb je een nieuwe kit. wil je dat niet zoek je alle delen bij elkaar en ga je puzzelen. na wat uitzoeken en tekenen kan je zelf wel bedenken hoe je de romp opnieuw kunt bouwen. alleen al die moeite is mij geen 100 waard maar dat is ieder zijn eigen keuze. gr john

pensacola zei:
voor 100 euro heb je een nieuwe kit. wil je dat niet zoek je alle delen bij elkaar en ga je puzzelen. na wat uitzoeken en tekenen kan je zelf wel bedenken hoe je de romp opnieuw kunt bouwen. alleen al die moeite is mij geen 100 waard maar dat is ieder zijn eigen keuze. gr john

Je mist er nog 30 van die 100 :wink:

...toch 30 euroknaken :idea:

Tjen il-Vec zei:
pensacola zei:

Je mist er nog 30 van die 100 :wink:

...toch 30 euroknaken :idea:

maar soms heb je ook een aanbieding hoor..en dan kosten ze maar 100 euro s :D

Bij Q : Nieuw €115,-- / romp €69,--
Maar als iemand toevallig een tekening (gemaakt?) heeft, houd ik mij ook aanbevolen. :wink:

Back