Calmato

Volgende week woensdag voor het laatst :-(

Wij ook :cry:
De zon gaat de 24ste nog onder om half 7, kan dan nog net.
En de 31ste al om kwart over 5 ivm de wintertijd dan heeft het voor ons dus helemaal geen zin meer :-(

Gelukkig kan ik `s middags nog terecht op Utrecht :banana:

Volgend jaar half februarie gaan we weer proberen er elke woensdag avond er te zijn :yes: (kijk er nu al naar uit 8) ).

Was je ondergedoken vrijdang dan?!?!?!?

Was vanochtend weer best wat te doen, zonnetje scheen lekker dus de kou viel ook wel mee :-)

Volgende keer beter Tiemo ;-)

Heheh idd.. Heb de stuurstangen nog ff nagekeken en maar goed ook, want ik zag dat ik iets nieg goed had gedaan bij het vast solderen. Ik kon hem namelijk zomaar los trekken met wat meer kracht. Ik moet echt ff een goede oplossing hebben om die dingen vast te krijgen aan de kwiklinks.

Je hebt dan een koude las.

Voor de volgende keer: de te solderen stangen licht opschuren, dan vloeimiddel erop, dan hele zaakje verwarmen en dan tin er tegenaan houden.

De tin moet dus niet smelten door je soldeerbout of de gasvlam, maar door hetgeen wat je wilt solderen..

...en anders een M2 draadtapsetje halen bij de Praxis...dan ben je helemaal safe....

Nop, je snijdt draad op de bedieningsstang en kan daarop een M2 kwiklink draaien met M2 borgmoertje

.....en bij het snijden olie gebruiken. Er bestaat speciale snij-olie maar je hebt vast wel één of andere olie in het hok staan. Of anders heeft moeders wel olijfolie :wink:

Jaaaaa het werkt :banana:

Stoere foto hoor ;-)

ps.
Als je op de grote foto gaat staan en de link daarvan tussen de img tags plaats
heb je meteen de grote versie ;-)
img6ggggggggggg253li2.jpg

Gefeliciteerd Gijs!

@Tiemo, 1 december zijn we weer op de hei......

Sinterklaas vieren? Die man bestaat toch niet :wink:
Nee zonder gekheid, het vieren duurt toch niet de hele dag? Je kunt vast wel ergens een uurtje vrijmaken :roll:

HE Tiemo

Sinterklaas vieren doe je toch s'avonds, dat is juist spannend in det donker.
Brrrrrrrrrrr ik ben al een beetje zenuwachtig, wat zal ik krijgen. :wink:

Maar een uurtje vliegen op 1 december is toch wel mogelijk?
Heb je trouwens nog foto;s van je nieuwe vliegtuig??

Altijd leuk.

Gr Gijs en tot 1 december

Ik kom vliegen het begint om 7 uur aangezien ik een klein neefje en nichtje heb :) Me vriendin komt als het goed is ook mee die wou ook vliegen, dus weet nie of berto er ook is.. Of doet de calmato het niet meer door die mooie crach op het water..?

Back