Calmato

Ben er ben ik bang niet bij :cry:

En de Calmato vloog binnen 5 minuten na de inverted water crash weer vrolijk rond :D

...en je kunt zelfs aan de kabel als je wilt :wink:

Wat heb je nu voor toestel? Of is je oude Calmato weer gerepareerd???

Berto zei:
Ben er ben ik bang niet bij
Hmmm, moet ik die Cessna dan toch zelf invliegen? :?

Hmmm, moet ik die Cessna dan toch zelf invliegen? :?
Tja, als je niet wilt wachten wel ;-)
Beetje snelheid erop houden dan moet het goed komen en niet zo raggen als met je Calmato`s :lol:
Dus niet te langzaam proberen binnen te komen de eerste vlucht.

Misschien krijg ik een paar uurtjes vrij van de vrouw maar ik beloof niks :|

Misschien sta ik wel weer met knikkende knieën en durf ik het tóch niet zonder jouw hulp. Afijn, we zien wel.

Misschien sta ik wel weer met knikkende knieën..........
Dat heb ik nou altijd tijdens een maiden :lol:

Ik zal de vrouw eens lief aankijken en voorzichtig informeren 8)

Zodra deze heel blijft? Haha, je hebt wel veel zelfvertrouwen hè? :wink:
Tot zaterdag 1 december!

Dat kom je hopenlijk toch ook nog even persoonlijk doen op de hei de 29ste ;-)

Ik wil wel maar dan staat een weekendje weg gepland naar duinrell vanaf de 28ste tot de 31e :( Zodra ik weet waneer er weer gevlogen word dan kom ik zeker langs.. Was btw 2 weken geleden of 3 geleden nog naar het veld gegaan maar daar was niemand te bekennen..?

Nop, op de agenda op onze site zijn alleen de nu nog bekende meetings ingevuld.
Ik ga proberen komende week meer data in zien te vullen.

Vanaf half maart zijn we er in ieder geval weer elke woensdag (of donderdag) avond.

Zodra we weer gaan vliegen stuur ik je wel een berichtje Tiemo.
Zoals gijs al schreef waren we er afgelopen zaterdag, lekker weer hoor! Anderhalf uur in de auto gezeten om te schuilen voor de regen maar daarna kwam het zonnetje te voorschijn :D
Helaas was het wel de laatste vlucht voorlopig voor mijn Calmato Sport, de folie zit nu zo los dat er de eerstvolgende vlucht hele banen af zullen vliegen ben ik bang. Ik ben al diverse stukken verloren inmiddels. Dus ik heb weer wat te doen de komende dagen :D

Helaas was het wel de laatste vlucht voorlopig voor mijn Calmato Sport, de folie zit nu zo los dat er de eerstvolgende vlucht hele banen af zullen vliegen ben ik bang. Ik ben al diverse stukken verloren inmiddels
Ach, dan kun je best nog wel even doorvliegen.
Een Calmato kan veel bespan kwijt zijn voordat ie het echt niet meer doet :lol:

Naja, al een mooie striping in gedachte?

Back