Calmato

Berto zei:
Ik zou zeggen stop met "klooien" en neem alles woensdag gewoon mee, ik weet bijna zeker dat het dan binnen 5 minuten geregeld is. Dat gaat veel sneller dan een paar dagen op het forum rondvragen.
Tja, ik geloof dat dat al een aantal keer gezegd is :roll:

We zien hem woensdag wel :yes:

Heel goed advies ;) Benno en Berto hebben die Calmato vast binnen 5 minuten vliegklaar, en 5 min later sta jij em zelf te besturen ;)

Hmhm :P wil gewoon lekker zelf vliegen maar helaas heb je daar eerst hulp voor nodig en ik weet dat als ik die hulp krijg dat het gelijk goed gaat :D Het opstijgen zou wel geen probleem zijn maar het landen.

tiemoderksen zei:
Hmhm :P wil gewoon lekker zelf vliegen maar helaas heb je daar eerst hulp voor nodig en ik weet dat als ik die hulp krijg dat het gelijk goed gaat :D Het opstijgen zou wel geen probleem zijn maar het landen.

Je zou nog voor verrassingen komen te staan, modelvliegen is niet iets wat je 1, 2, 3 kan. En opstijgen had ik meer moeite mee om te leren dan landen ;) Denk ook niet dat je direct gaat opstijgen of landen, tenzij je een natuurtalent bent natuurlijk. Ik weet niet hoe Berto en Benno je laten vliegen, maar normaal gesproken stijgen hun op, en krijg jij op hoogte pas de controle over het vliegtuig. Denk niet dat je je al druk hoeft te maken over landen ;)

Marc Wubbema zei:
Ik weet niet hoe Berto en Benno je laten vliegen, maar normaal gesproken stijgen hun op, en krijg jij op hoogte pas de controle over het vliegtuig. Denk niet dat je je al druk hoeft te maken over landen ;)
Inderdaad, Tiemo kan bij Berto veilig aan de kabel vliegen.

@ Tiemo
Ik heb je een PB'tje gestuurd met het tel.nr. van de Vliegclub Zuid Ginkel zodat je snel lid kan worden. Zonder lidmaatschap kun je met de auto niet op het terrein én mag je ook niet vliegen. Snel regelen dus :D

én mag je ook niet vliegen
Hehe, dan zijn ze mijn "gast" en mogen ze dat wel, onder de noemer "kennismaken met..".

Maar ik geloof dat dat niet zo`n probleem is, zolang ze maar binnen korte tijd lid worden.
Je moet namenlijk ook niet direct je mogelijke leden weg jagen ;-)

hoop voor je dat de Ginkelse hei woensdag niet onder water staat...als ik hier naar buiten kijk... 8O

hoop voor je dat de Ginkelse hei woensdag niet onder water staat...als ik hier naar buiten kijk...
En wat dan nog :?

Als het maar een beetje droog is en dan.....................................

Vliegen, Vliegen, Vliegen.................................... 8)

Juist woensdag zou wat beter moeten zijn qua weer, volgens het KNMI.

En dan nog.. je moet er iets voor over hebben he :)

h4.jpg

;)

En daar hebben we op Ede dan weer geen last van ;-)
Alleen van wat zwijnen af en toe :-(

Die zitten er ook nog wel eens bij ;-)

Maar over het algemeen allemaal top mede-vliegers :yes:

Gelukkig maar, want ik zou me nog aangesproken moeten voelen. :wink:
Al vlieg ik er helaas nog maar weinig, sinds mijn verhuizing...top locatie (zonder die zwijnen van beiderlij kunne...)

Mooi kissie Hezik :D

MPXfan zei:
hoop voor je dat de Ginkelse hei woensdag niet onder water staat...als ik hier naar buiten kijk...
Gelukkig heeft Berto drijvers onder z'n Calmato :lol:

Mooi kissie Hezik
Iets voor jouw Benno, geloof dat ie nog niet verkocht is ;-)

Moet ik de drijvers wel meenemen :lol:
(ps hou je 15 september ook vrij voor de watervliegmeeting, kan je ook even "varen met onze Calmato :-) )

Had 'm net weer schoongemaakt, stond al een tijdje vies onder de tafel, is idd toch wel een mooie kist.. is inderdaad nog niet verkocht en heb daar ook niet echt haast mee (anders was ik 'm al kwijt geweest, nog op zoek naar een goed baasje voor 'm)

Back