Okeey het klopt allemaal de rest van de stekkers zijn aangesloten en klopt via de handleiding van de zender.. Maar de aansluitingen van de aan en uit schakelaar die passen niet op die van de ontvanger... Hoe kan dit en hoe verhelp ik dit ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
tiemoderksen zei:Schakkelaars van de aan/uit schakelaar die moeten aan elkaar 2 van de 3 draden ?
tiemoderksen zei:Aan de aan en uit schakelaar heb je 3 draden.. 2 daarvan moeten geloof ik aan elkaar geklikt worden (denk ik dan) omdat ze verder nergens anders op passen ivm die uitsteking. En om nou af te vijlen lijkt me overbodig want ze zitten er niets voor niets op lijkt me zo ?
Als je zou willen? Graag zelfs want ik kom er maar nie uit..Marc Wubbema zei:Zoals plotterwelt zegt, op die manier kun je via de schakelaar laden, zonder dat je de accu helemaal los hoeft te maken
Als je der echt niet uitkomt, wil ik mijn calmato wel ff "uit elkaar halen" en foto maken zodat je snapt hoe ik het in elkaar heb gezet?
Tja, ik geloof dat dat al een aantal keer gezegd is :roll:Ik zou zeggen stop met "klooien" en neem alles woensdag gewoon mee, ik weet bijna zeker dat het dan binnen 5 minuten geregeld is. Dat gaat veel sneller dan een paar dagen op het forum rondvragen.
:?tiemoderksen zei:Ik neem hem woensdag met alle rotzooi betreft het vliegtuig mee.....