Geef ff je nummer door ik weet zo gauw ff niet waar je kaartje is die je me had gegeven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Berto zei:Tja, ik geloof dat dat al een aantal keer gezegd is :roll:Ik zou zeggen stop met "klooien" en neem alles woensdag gewoon mee, ik weet bijna zeker dat het dan binnen 5 minuten geregeld is. Dat gaat veel sneller dan een paar dagen op het forum rondvragen.
We zien hem woensdag wel![]()
tiemoderksen zei:Hmhmwil gewoon lekker zelf vliegen maar helaas heb je daar eerst hulp voor nodig en ik weet dat als ik die hulp krijg dat het gelijk goed gaat
Het opstijgen zou wel geen probleem zijn maar het landen.
Inderdaad, Tiemo kan bij Berto veilig aan de kabel vliegen.Marc Wubbema zei:Ik weet niet hoe Berto en Benno je laten vliegen, maar normaal gesproken stijgen hun op, en krijg jij op hoogte pas de controle over het vliegtuig. Denk niet dat je je al druk hoeft te maken over landen![]()
Hehe, dan zijn ze mijn "gast" en mogen ze dat wel, onder de noemer "kennismaken met..".én mag je ook niet vliegen
Owja sorry die mand bedoel ikBerto zei:Die "man" is vooral `s avonds bereikbaar.
En wat dan nog :?hoop voor je dat de Ginkelse hei woensdag niet onder water staat...als ik hier naar buiten kijk...
Berto zei:Alleen van wat zwijnen af en toe :-(
Gelukkig heeft Berto drijvers onder z'n Calmato :lol:MPXfan zei:hoop voor je dat de Ginkelse hei woensdag niet onder water staat...als ik hier naar buiten kijk...
Iets voor jouw Benno, geloof dat ie nog niet verkocht is ;-)Mooi kissie Hezik