Calmato

:thumbsup: goed om te horen dat de Calmato 60 zo u goed vloog, gefeliciteerd met je maiden.

Laatst bewerkt:
Hoi Tiemo

hoe is het met het opknappen, van je calmato's of is hier niets van gekomen??
Woendag is het mooi weer dus, je bent welkom.

Gr Gijs

Als je kijkt wat een nieuwe kost is het bijna niet lonend om een 2de hands t ekopen Tiemo.

Woensdag zeker weer van de partij, neem maar weer eens wat anders mee (Herky maiden???) en de rest staat op drijvers dus moet wel ;-)

Zie jullie woensdag weer :yes:

Ik zou wel willen.. Ik ben alleen net echt verhuist en ik heb nog open staande kosten )wat betreft me rijlessen+examen..! @ Benno: is die calmato die je daar op die link gaf met motor en helemaal voorgebouwd ?

Nee, hij is zonder motor en het is wat bouwen betreft hetzelfde als je vorige Calmato's. Maar je hebt toch inmiddels voldoende motoren? ;)
Met motor ben je geloof ik iets van € 149,00 kwijt bij het bekende adres in Eindhoven :D maar die prijzen staan niet op hun site.

Nee, hij is zonder motor en het is wat bouwen betreft hetzelfde als je vorige Calmato's. Maar je hebt toch inmiddels voldoende motoren? ;)
Met motor ben je geloof ik iets van € 149,00 kwijt bij het bekende adres in Eindhoven :D maar die prijzen staan niet op hun site.
Zitten daar ook de servo´s bij?

calamto

dan moet je even het woord calmato invoeren, op de website van Marktplaats.

Laatst bewerkt:
kyosho motor .40

ik weet nu echt niet welk buisje van de tank naar welk deel van de motor moet, is het het bovenste naar de demper of het onderste?

ik heb ook een probleem bij het starten, kan er iemand mij zeggen hoe het komt dat mijn motor enkel een paar seconden draait pas nadat ik mijn vinger op de carburator leg om benzine in de motor te laten komen, want zodra ik dit niet doe komt er niks meer automatisch in...

ik weet nu echt niet welk buisje van de tank naar welk deel van de motor moet, is het het bovenste naar de demper of het onderste?

ik heb ook een probleem bij het starten, kan er iemand mij zeggen hoe het komt dat mijn motor enkel een paar seconden draait pas nadat ik mijn vinger op de carburator leg om benzine in de motor te laten komen, want zodra ik dit niet doe komt er niks meer automatisch in...

Kijk ff in je bouw handleiding, staat precies uitgelegt hoe het moet worden aangesloten.
Hoe is het verder trouwens op het veld met vliegen ?
Kga over een week lekker op vakantie naar duitsland en dan kijk ik of ik daar een calmato kan kopen. Me volgende word zoiezo een calmato sport. VOORDAT ik ga vliegen ga ik nog eens alles goed nalopen of alles goed zit zodat ik er meer me kan vliegfen dan 1x.

Een Sport weer wat anders ;-)

Tja, het veld is top wij vliegen ons elke week een slag in de ronde dus daar ligt het niet aan.

Een Sport weer wat anders ;-)

Tja, het veld is top wij vliegen ons elke week een slag in de ronde dus daar ligt het niet aan.
Hehe leuk om te horen :) En tja een sport.. het blijft leuk om die te zien vliegen, en het is weer eens wat anders dan een gewone calmato. Was al aan het rond kijken voor zo'n 1 maar vind ze nogal prijzig.!

Lijkt mij ook wel als je na 4 weken pas gaat kijken :roll:

En de Sport is amper duurder dan de gewone dus daar kan het niet aan liggen.
En 2de hands zie je ze erg weinig.

Back