Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heel mooi en bedankt Berto!ringetjes heb ik nog wel hier of daar in de kist liggen en in de kar ligt nog schuim genoeg.
Dus no problemo.
Ik heb de stuurstangen van de calmato aan de achterkant een maatje dikker gekocht, mischien breken ze dan niet weer af (aangezien dit bij me vorige calmato het geval was)Heel verstandig, en natuurlijk geen probleem.
Pffff, ben van plan om er om 15:00 te zijn om alles op te bouwen, om 16:00 vliegen en we stoppen pas als de zon onder is of hard begint te regenen ;-)Denk dat ik 7 uur of kwart over 7 kan zijn.. Zijn jullie er dan nog ?
Regen nja jullie zullen er dan nog wel zijnPffff, ben van plan om er om 15:00 te zijn om alles op te bouwen, om 16:00 vliegen en we stoppen pas als de zon onder is of hard begint te regenen ;-)
Volgens Wesley is er wel meer los ;-)Ik kwam er alleen achter dat een stuk folie is losgelaten..
Okeey ik ga ff proberen en ja me wieletjes lagen er ook afVolgens Wesley is er wel meer los ;-)
Strijken kan je proberen maar de Kyosho folie is minder goed dan de echte Oracover, zal dus wel met wat secondelijm worden.
I know maarja ik ben stront eigenwijs.. maarja het probleem is weer gemaakt.Tja, geloof dat we nog een paar vluchtjes zouden maken toch??
Dus eigen schuld.......