F
Forever
Guest
Goedendag mensen, ik ga de Calypso bouwen van Billing Boats en nu dacht ik even op internet te zoeken naar foto's van het bestaande schip (voordat het zonk :wink: ). Maar wat schetst mijn verbazing: 6 foto's ? Ik neem aan dat er meer info en vooral (detail) foto's te vinden moet zijn op het net...
Dus wie kan mij aan links en foto's helpen van dit schitterende schip !
En heeft iemand hier het schip al gebouwd (de billing versie, niet scratch) die mij in kan lichten of ik ergens op moet letten tijdens de bouw, ervaring heb ik wel maar als er problemen staan te wachten is het altijd makkelijk als er dan ook al een oplossing is. 8)
Heb al wel 2 sites gevonden die de bouw van het model bespreken, maar het origineel...moeilijk...
Alvast bedankt !
Dus wie kan mij aan links en foto's helpen van dit schitterende schip !
En heeft iemand hier het schip al gebouwd (de billing versie, niet scratch) die mij in kan lichten of ik ergens op moet letten tijdens de bouw, ervaring heb ik wel maar als er problemen staan te wachten is het altijd makkelijk als er dan ook al een oplossing is. 8)
Heb al wel 2 sites gevonden die de bouw van het model bespreken, maar het origineel...moeilijk...
Alvast bedankt !