camera onder je heli, welke sterkte heli

• Topicstarter Topicstarter fiego007
  • Startdatum Startdatum
Voor 320 euro heb je een SJM430 kit met motor en regelaar (kan ook goedkoper als je weet waar te bestellen). Ik heb in mijne een ontvangertje van 10 euro (corona RS610), 4 digitale servo's (75 euro samen) en 2 polyquest lipos, maar ondertussen zou je rhino's kunnen nemen van pakweg 50 euro voor een 6S pack (2 x 3S).
Een logictech 2100T gyro kan je in het verre oosten bestellen voor een 90 euro (inclusief verzending)
Een graupner MX-12 zender voor 100 euro en dan nog een computerladertje voor 50 euro.

Dan ben je aan het oefenen met heli vliegen voor 695 euro en veel oefening zal je wel nodig hebben.
De SJM430 kan denk ik toch wel een 5 min vliegen met een camera van 250g aan boord.
De heli weegt vliegklaar 1750g (zonder camera) en heeft een rotordiameter van 990mm. Daardoor is hij ook vrij windbestendig.

Maar nogmaals, helivliegen is niet eenvoudig en het afstellen van een heli is nog veel moeilijker. Je zal er dus enorm veel oefen en afsteltijd moeten instoppen.

http://akrides.nl/ClubInfo/drfly-SAVS.jpg
drfly-SAVS.jpg

drfly-SAVS-2.jpg

Ondank dat iedereen hier zijn mening over heeft, kan ik uit eigen ervaring vertellen dat het wel mogelijk is om met de Dragaflyer Vti een camera met een uitstekende kwaliteit minsten 15 minuten in de lucht te houden en opnames te maken. De kwaliteit die Rctoys bied in hun producten zijn van zeer hoge kwaliteit. Zelf heb ik de Vti en de SAVS, waarmee ik met plezier uitstekende video opnames kan maken. Of het geheel in het budget past? Ik denk de Vti wel maar zonder cam. Met de SAVS kom er zeker niet, maar dat is wel inclusief cam en ontvanger.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ondank dat iedereen hier zijn mening over heeft, kan ik uit eigen ervaring vertellen dat het wel mogelijk is om met de Dragaflyer Vti een camera met een uitstekende kwaliteit minsten 15 minuten in de lucht te houden en opnames te maken. De kwaliteit die Rctoys bied in hun producten zijn van zeer hoge kwaliteit. Zelf heb ik de Vti en de SAVS, waarmee ik met plezier uitstekende video opnames kan maken. Of het geheel in het budget past? Ik denk de Vti wel maar zonder cam. Met de SAVS kom er zeker niet, maar dat is wel inclusief cam en ontvanger.

Laat maar zien die _mooie_ _stabiele_ beelden dan?? Filmpje van de camera onder de Vti vind ik niet van super stabiele kwaliteit. Sorry.

Laat maar zien die _mooie_ _stabiele_ beelden dan?? Filmpje van de camera onder de Vti vind ik niet van super stabiele kwaliteit. Sorry.

Beste Dave,

Helaas kan ik de beelden die we de laatste tijd geschoten hebben niet publiceren omdat deze in opdracht zijn gemaakt voor bedrijven. Ik zal aankomende week wat beelden maken zodat ook jij verstelt zult staan van de kwaliteit die de laatste generatie camera’s die RCtoys met de SAVS mee levert maken. Misschien kun jij me zeggen welke video’s je hebt gezien die met een SAVS zijn gemaakt?

Beste Dave,

Helaas kan ik de beelden die we de laatste tijd geschoten hebben niet publiceren omdat deze in opdracht zijn gemaakt voor bedrijven. Ik zal aankomende week wat beelden maken zodat ook jij verstelt zult staan van de kwaliteit die de laatste generatie camera’s die RCtoys met de SAVS mee levert maken. Misschien kun jij me zeggen welke video’s je hebt gezien die met een SAVS zijn gemaakt?

Korte filmpjes in slechte kwaliteit online.. Mss dat de conversie er ook mee te maken heeft. Ik geloof gewoon niet dat deze beelden "minder schokkerig" zijn dan met een heli..

ik heb met een flycamone2 onder een heli gevlogen en onder een SwiftII en onder die swift wat vele malen mooier en minder trilling, en veel minder geruis, dit is natuurlijk kinderspel, profi kwaliteit ga je idd richting de genoemde bedragen,...

Back