Camera op mijn tank?

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door ArjanHier, 4 apr 2015.

  1. ArjanHier

    ArjanHier

    Lid geworden:
    1 apr 2015
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Renswoude, Utrecht, Nederland
    Hallo,

    Dinsdag of woensdag krijg ik waarschijnlijk mijn Heng Long 1/24 M1A2 RC Tank binnen. Het lijkt me dan leuk om live mee te kijken met mijn tank, dus dat ik vanuit mijn slaapkamertje het huis kan terroriseren ;)

    Het probleem is; ik weet niet precies hoe. Ik zou het kunnen doen met mijn oude smartphone via IP Webcam (app voor Android), maar een mobiel op je tank van 40 cm in de lengte plaatsen, is wel wat slordig.

    Daarom is mijn vraag, weten jullie soms een goedkope camera voor dit, die ik live via mijn computer, smartphone of tablet kan bekijken? Het liefst een niet al te grote. Heel scherp hoeft hij niet te zijn want uiteindelijk gebruik ik hem alleen om live mee te kijken.

    Alvast bedankt en een fijne dag verder,

    Arjan
     
  2. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    Hoi Arjen, als ik zo 123 even Google, dan zie ik b.v. deze cam 2.4 Ghz Mini Wireless Color Camera * R/C Spy Cam * for Remote Control Gas / Electric Airplane, Helicopter, Car @ 2.4GHz !!!! Designed in Japan using Sony/Toshiba technology voor 39 dollar incl ontvanger die je met 2 cinch stekkers op jouw Led / Plasma aansluit. Maar er zal een keur aan merken zijn...ik zocht naar "mini cam for rc vehicle" Deze komt als tweede binnen voor 34,95 usd http://www.hobbypartz.com/86p-988-dice-minicam.html
     
  3. ArjanHier

    ArjanHier

    Lid geworden:
    1 apr 2015
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Renswoude, Utrecht, Nederland
    Hallo,

    Die zien er zeker wel aantrekkelijk uit ;)
    Ik zal helaas mijn budget ietsjes moeten ophogen dan, maar dat komt wel goed.
    Bedankt voor de links & info

    Arjan
     

Deel Deze Pagina