hallo,
ik ben zelf in het bezit gekomen van een model van black horse, het grootste dat ze hebben, de cap 232..
Ik kan vliegen, vlieg al 5 jaar en zo wat met alle modellen vliegtuigen, zwevers, hotliners, acro, sport, 3d, micro jets en ga maar verder, brandstof, elektro, als het vleugels heeft of iets dat er op lijkt hou ik het normaal in de lucht..
maar..
van dit toestel ben ik "bang"
ten eerste ben niet zo'n grote toestellen gewent maar dat nog tot daar aan toe, wat mij afschrikt zijn de alarmerende berichten dat er met dit toestel bijna niet te vliegen zou zijn, dat het een praktisch onhandelbaar vliegtuig is... en dat het zeer snel afkapt tijdens het landen..
Ook heb ik is gehoord dat de +-2m span toestellen een gevaarlijke maat zijn, alle acro types die tussen de 1m95 en 2m10 span zitten zouden slechte eigenschappen hebben.. iets met de verhoudingen die niet zouden kloppen bij deze maat van span of zoiets..
Klopt hier allemaal iets van of is het een hoop zever..
heeft iemand toevallig dit toestel of kent iemand de vliegeigenschappen van deze kist..
Of nog enige andere tips over het vliegen met grote Cap 232's, is dit zo een ander toestel dan bvb een Extra 300S ? is hij echt zo giftig?
eerlijk? ik zou hem heel graag vliegen maar als jullie hem allemaal afkeuren vliegt hij op 2de hands, wil hem niet gelijk de grond in boren.
dus...
:help:
Alvast hartelijk bedankt.
ik ben zelf in het bezit gekomen van een model van black horse, het grootste dat ze hebben, de cap 232..
Ik kan vliegen, vlieg al 5 jaar en zo wat met alle modellen vliegtuigen, zwevers, hotliners, acro, sport, 3d, micro jets en ga maar verder, brandstof, elektro, als het vleugels heeft of iets dat er op lijkt hou ik het normaal in de lucht..
maar..
van dit toestel ben ik "bang"
ten eerste ben niet zo'n grote toestellen gewent maar dat nog tot daar aan toe, wat mij afschrikt zijn de alarmerende berichten dat er met dit toestel bijna niet te vliegen zou zijn, dat het een praktisch onhandelbaar vliegtuig is... en dat het zeer snel afkapt tijdens het landen..
Ook heb ik is gehoord dat de +-2m span toestellen een gevaarlijke maat zijn, alle acro types die tussen de 1m95 en 2m10 span zitten zouden slechte eigenschappen hebben.. iets met de verhoudingen die niet zouden kloppen bij deze maat van span of zoiets..
Klopt hier allemaal iets van of is het een hoop zever..
heeft iemand toevallig dit toestel of kent iemand de vliegeigenschappen van deze kist..
Of nog enige andere tips over het vliegen met grote Cap 232's, is dit zo een ander toestel dan bvb een Extra 300S ? is hij echt zo giftig?
eerlijk? ik zou hem heel graag vliegen maar als jullie hem allemaal afkeuren vliegt hij op 2de hands, wil hem niet gelijk de grond in boren.
dus...
:help:
Alvast hartelijk bedankt.
