Capricorn LAB-C801 1/8 circuitracer

Ik zal hier binnenkort beginnen met het bouwverslag van de Capricorn LAB-C801, de eerste 1/8 circuit racer van het relatief nieuwe Italiaanse merk Capricorn.

Hier alvast een voorproefje hoe het er aan de buitenkant uit ziet:

100_4891.jpg

Cap maakt echt verdomt sexy kit... Jammer dat ik A) enorm a-competetief ben en B) ook nog eens geen zin heb in de nitro issues... Maar die dingen zijn wel sexy

Mooie auto's, jammer dat alleen Nils Holgersson erin kan rijden.
Qua schaal lijkt het niet op een group C auto door de vreemde cockpit.

Jullie zijn duidelijk geen circuitracers....;)
Het gaat erom wat er onder dat rare rood-witte kapje zit.

en onder dat rood wit kapje zit iets hels sexy zwart rood ;);):D:D

Zeg maar de groote zus van de 1:10 ;)

Gr Randy
Bergies motorsport

Ik weet wat eronder zit, geloof me. En overigens, ik rij al een jaartje of elf wedstrijden op circuits in binnen en buitenland, zowel brandstof als electro....en dan nog vind ik de kap niet mooi, maar dat is slechts een mening...

Marcel

De kap is gewoon niet schaal, met dezelfde moeite was het naast een mooie racer ook een schaalauto geweest, voor mij heel belangrijk.

De kap is gewoon niet schaal, met dezelfde moeite was het naast een mooie racer ook een schaalauto geweest, voor mij heel belangrijk.

Misschien iets meer onderzoek plegen voordat je een oordeel vergt.
Ja, met dit soort auto's is de juistheid van de body ver te zoeken maar hey, bij dit soort auto's komt geen body en heb je heel wat uit te zoeken wat je wel past.

Bv. een McLaren:
gitdmclaren.jpg

En zo zijn er meerdere realistische modellen te vinden zoals een Porsche GTR, Nissan 350z, Mercedes GTR etc.

Maar wil je wedstrijden rijden moet je gebruik maken van wat de lijst je aan keuzes geeft.
http://news.efra.ws/fileadmin/documents/2011/02/Body homologation list eight track 2011 rev1.pdf

Back