Capricorn LAB08

is volgens mij niet moeilijk kiezen, de Lab08 of de RX8,
of je moet bang zijn voor harmonische trillingen, wat dat dan ook mogen zijn.

Lijkt wel een beetje PhotoView360....?
 
Laatst bewerkt:
is volgens mij niet moeilijk kiezen, de Lab08 of de RX8,
of je moet bang zijn voor harmonische trillingen, wat dat dan ook mogen zijn.

Lijkt wel een beetje PhotoView360....?

Ze zijn inderdaad aan het spelen geweest met de instellingen van de renderings.;-)

Welke rapid prototype techniek gebruiken ze eigenlijk? 3D printing lijkt mij net niet nauwkeurig genoeg.
 
Wit is alleen voor het prototype neem ik aan?

Schoon ziet het er wel tof uit..

Yep, zijn allemaal rapid proto onderdelen.

is volgens mij niet moeilijk kiezen, de Lab08 of de RX8,
of je moet bang zijn voor harmonische trillingen, wat dat dan ook mogen zijn.

Lijkt wel een beetje PhotoView360....?

Lijkt mij ook geen moeilijke keuze.... :cool:

Moet je even aan dipl. eng. mr. drs. Hudy vragen, die heeft het getest 20 jaar geleden dus plastic is beter (staat zo letterlijk in ze column) :D

Is met het laatste Inventor pakket gerenderd. ;)
Alles eerst omzetten naar Solidworks ging een beetje lang duren, maar is wel een optie voor de toekomst.

Ze zijn inderdaad aan het spelen geweest met de instellingen van de renderings.;-)

Welke rapid prototype techniek gebruiken ze eigenlijk? 3D printing lijkt mij net niet nauwkeurig genoeg.

Stereolithografie wordt het meest gebruikt, aangezien de producten die hiermee gemaakt zijn sterk genoeg zijn om mee te testen.
Qua toleranties kan 3d printen ook, maar om daadwerkelijk mee te gaan rijden is het te zwak.
Het bedrijf op het gebied van prototyping / rapid proto:
http://www.crptechnology.com/sito/
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe afbeeldingen van de Lab-C801:

frontrendering.jpg

frontlatsx.jpg

frontdownrendering.jpg

uprendering.jpg

rearrendering.jpg

rearlatSX.jpg

rearlatDX.jpg



foto.jpg

Ik kan de afbeeldingen niet zien, is dat de bedoeling??
 
Moet zeggen dat de LAB08 de topauto is van dit jaar....

Op het WK meteen als tweede eindigen, erg netjes hoor.
Shepherd op de achtste plaats en Xray tiende, ook niet slecht.
 
Moet zeggen dat de LAB08 de topauto is van dit jaar....

Op het WK meteen als tweede eindigen, erg netjes hoor.
Shepherd op de achtste plaats en Xray tiende, ook niet slecht.

1. Robert Pietsch (D) – Mugen/Novarossi – 167L in 47:06.695
2. Keisuke Fukuda (JP) – Mugen/Novarossi – 166L in 46:53.593
3. Dario Balestri (IT) – Capricorn/Novarossi – 166L in 47:00.35

Derde Roy.

Zeer netjes gedaan tijdens dit meest vreemde / aparte WK ever.
 
Aah derde, was een leuke boel daar, wat een gedoe zeg.
Blijft niet slecht voor een debuut van een auto, moet er natuurlijk wel bij gezegd worden dat een rijder/mechanicien ook wel erg veel invloed heeft op de prestatie...;)
 
Back
Top