Car KeyChain Spy Camera

Ik weet niet wat jullie een pakket noemen, maar de mijne zat in een dikke envelop, goed ingepakt in dik plastic folie.

dikke-envelop.jpg

Deze maat

@vinnygogo

Met alle respect maar probeer eens te "googlen" wat SDHC juist betekend.
Dan ga je merken dat dit niets met snelheid te maken heeft.

PS: wil echt niet beledigend/onvriendelijk overkomen maar zoek aub eerst even...

Laatst bewerkt:
sorry, ik dacht dat sdhc een hoge snelheid was. ik had dan ook op sdhc en klasse gezocht, en vond om die reden niks nuttigs;) dus ik heb wel degelijk gezocht, alleen niet op de goede criteria, vandaar sorry;)

en bigboat, johans post zie ik niet als onvriendelijk;)

Mijn eerste filmpje met de camera vanaf mijn zwever.

Alleen het einde is een beetje jammer. Ik had de camera te ver naar voren gedaan en toen bleef mijn klapprop er achter haken. :mad::mad::mad:
Gelukkig geen schade

Laatst bewerkt door een moderator:
sorry, ik dacht dat sdhc een hoge snelheid was. ik had dan ook op sdhc en klasse gezocht, en vond om die reden niks nuttigs;) dus ik heb wel degelijk gezocht, alleen niet op de goede criteria, vandaar sorry;)

en bigboat, johans post zie ik niet als onvriendelijk;)

Hoi,

Ik heb de type 2 van SanDisk 4GB (HC = High Capacity) voldoet prima, geen schokkend beeld en de tijd heeft nagenoeg geen flicker.

Danny.

Misschien al eerder gepost (maar heb ik niet kunnen vinden):

Is het mogelijk om de datum/tijd geheel te verwijderen?

Jep, als je een stukje zwart tape onderin de lens plakt zie je de datum niet meer.

Ik zoek iemand die mij met spoed voor vrijdag een camera kan leveren. Zo'n spy camera. Danny had dit geloof ik maar ik ben de post alweer kwijt. PM'en mag.

En al bezig geweest met slopen in virtualdub,
maar die vreet het niet omdat de timestamp geen statisch "logo" is, maar iets dat constant veranderd.

Het enige wat je kunt doen is er een knullig "stickertje" op plakken als je het filmpje bewerkt.
Zoals hoe ik het hier gedaan heb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk sven dat is al beter,
Maar als je de datum, zo na het filmpje weg wil halen(zonder ander image erop)krijg je toch iets wazigs terug,
Wel zelfde kleur als rest beeld(maar waziger,oftewell blurring image)
Heb de spycam nog niet,naar mischien is het een mogelijkheid om in de software te komen?via pc<_>en dan een bepaald text bestandje te wissen(natuurlijk ergens opslaan)
Maar zou mischien de oplossing kunnen zijn.

Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist een probleem gekregen met mijn camera.
Het lampje blijft branden. Hij doet niets meer. Net mee gefilmd. Reageert ook niet meer op de usb poort.

Heeft er iemand ervaring hiermee?

Back