Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb zojuist een probleem gekregen met mijn camera.
Het lampje blijft branden. Hij doet niets meer. Net mee gefilmd. Reageert ook niet meer op de usb poort.
Heeft er iemand ervaring hiermee?
Is je kaartje misschien vol?
Probeer et eens met dat kaartje eruit.
En het ligt niet aan de woonplaats...De mensen hier zijn over het algemeen heel toeschietelijk, behulpzaam en gemoedelijk...ja echt he?! licht dus niet aan mij dat ik zijn reacties een beetje raar vinde:sleeping:
Jep, als je een stukje zwart tape onderin de lens plakt zie je de datum niet meer.
Echt een aanwinst voor dit topic :-(
Nah jongens, waar is de humor hier, allemaal sjaggie dat het weekend weer voorbij is?Jep, als je een stukje zwart tape onderin de lens plakt zie je de datum niet meer.
Jullie nemen de moeite niet om de eerste posting in dit topic te lezen of de gebruiksersaanwijzing door te lezen, want dan waren de vragen die jullie hadden niet eens gesteld.
In de ruim 1400 postings wordt er 372x gevraagd hoe je de tijd zet, het resetknopje komt minstens 196x voorbij, voor het verwijderen van van de tijd wordt weet ik veel hoeveel keer verwezen naar andere topics.
Maw, jullie zijn gewoon te lui en te besodemieterd om de antwoorden die ik (en anderen) al vele malen hebben gegeven terug te lezen.
Ze zeggen stomme vragen bestaan niet, maar als vragen gaat herhalen begin je wel aardig stom over te komen.
Misschien kun je ook begrijpen dat "men" niet alle 1400 postings doorleest zoals jij.
Ik schrijf ook: "misschien dat dit al eerder geplaatst is". Maar is dat aan jou superieure opmerkzaamheid voorbij gegaan.
Verder vind ik de toon van je posting niet echt een aanwinst voor het MBF, maar dat is mijn persoonlijke mening.
En als je je stoort kun je ook de beslissing nemen er gewoon niet op te reageren.
Maar ik haak af want aan deze stomme antwoorden (die bestaan òòk) heb ik niets.