Car KeyChain Spy Camera

Volgens die review site over de 808 camera is minimaal een class-6 kaartje nodig om de video goed aan te kunnen, ik heb er even een class-2 kaart in gehad (moest toch ook 1 voor mijn telefoon hebben) maar bij een proefopname zie je de traagheid.

Het is maar wat je leuk noemt natuurlijk. Kwam ook veeeel te hard aan voor een landing... Funjet kan wel de helft langzamer....

@ mixit het is mijn vrouw en ze is al wat gewoon na 17 jaar ;)
@Rogier inderdaad kan het wat trager m'n funjet maar ja even verkeert ingeschat [rol]

Vandaag even met de cam gespeeld nadat ik even snel hier op dorp een kaartje hebt gehaald. Het is een klasse 2 kaart maar wel met 7.5 mb/s speed (?), ik snap het ook niet meer....

Maar ok, NF1jCTRir_4[/media] - raco onboard camera
Aan het eind vd film werd ik overmoedig door vol gas de bocht te pakken aan het einde rechte stuk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Gister weer eens gevlogen met de cam eronder.
Hij stond wat verder naar beneden gericht omdat ik wat uitzettingen op het veld wilde bekijken.....die ik dus niet kon zien.

Gevlogen met de telemaster. 30 seconde klimmen en iets van 5 min zweven. Doe ie niet slecht voor een motor kistje.

Hier 1 van de filmpjes.

Op youtube zelf in HD bekijken voor het beste beeld.

Vandaag zal ik hem weer wat verder naar voren richten voor wat meer uitzicht.
Klimmen tot een stipje is geen probleem...voor het vliegtuig dan. Ik zie nog verdomd weinig :D

[edit]

23-05-2010

Rear view Telemaster.

[edit]

hall,

heb een klein vraagje, ben vandaag een beetje aan het klooien geweest met de camera.
maar als ik ze op de computer wil kijken dan krijg ik steeds een error.

Kan het zijn dat ik te snel achter elkaar opneem ? want hoe lang heeft hij nodig om op te slaan?

hall,

heb een klein vraagje, ben vandaag een beetje aan het klooien geweest met de camera.
maar als ik ze op de computer wil kijken dan krijg ik steeds een error.

Kan het zijn dat ik te snel achter elkaar opneem ? want hoe lang heeft hij nodig om op te slaan?

Dit wordt wel heel lastig zo. 'Ik krijg een error'..... ziet Windows/Mac je camera wel? Zie je wel bestanden op je cam? Juist geformateerd? Enz enz enz. Met 'Ik krijg een error' zul je weinig hulp krijgen hier denk ik

Dit wordt wel heel lastig zo. 'Ik krijg een error'..... ziet Windows/Mac je camera wel? Zie je wel bestanden op je cam? Juist geformateerd? Enz enz enz. Met 'Ik krijg een error' zul je weinig hulp krijgen hier denk ik

ja sorry mijn fout, ik kan de files wel zien staan op de sd ,maar zodra ik ze ga afspelen met windows media player krijg ik deze error :
naamloosri.jpg

Of een losse mjpeg codec.

Overigens kan Virtualdub er prima mee overweg zonder codec.

Laten we van 2e pinksterdag een gedenkwaardige dag maken.
Het is mooi weer dus met een paar filmpjes moet het vandaag toch lukken om op pagina !! 100 !! te komen van dit topic.

Hier een filmpje van een medelid.
Gister gemaakt met een BL twinjet 2x1400kv 36 grams himodel op 3s 8x4HD prop.

Was mijn cam met zijn kaartje maar om 1 of andere reden is hij halverwege gestopt.

Best mooi beeld, ik had meer trillingen verwacht eigenlijk.

Gr. Dennis

Ik heb afgelopen weekend de Car KeyChain Spy Camera op de rc geplakt. Maar helaas waren er veel opnamen corrupt.

Ik heb de corrupte AVI-beelden laten repareren door een progje welk ik gedownload heb van het www. Hij maakt de beelden zichtbaar, maar de 7 corrupte opnamen van circa (500mb) laten alleen de laatste 30 seconde van de laatste opname zien.

Ik heb hem best lang laten opnemen +- 15 minuten per opname.
Het waren 8 opname in totaal op een kaartje van 8 Gb. Ik heb een vermoeden dat de beelden corrupt zijn omdat hij dan wilt overnemen over de andere beelden.
Vreemd is wel dat de eerste opname wel helemaal is gelukt en niet corrupt is.

Waar zou dit aan kunnen liggen??

De ultime camera test.

Verbind de camera aan de USB-poort.
Laadt de camera geheel op.[1]
Schakel de camera aan.
Zet de camera op filmen.
Leg de camera gewoon thuis ergens neer.
Kom na een paar uur terug.[2]
Laadt de camera geheel op.[3]
Haal met verkenner de AVI-files van het kaartje.[4]
Bekijk de filmpjes.

Natuurlijk kan het ook op de moeilijke manier zoals vele anderen u al zijn voorgegaan.

Laadt de camera geheel op.[1]
Plak de camera op het model.
Schakel de camera aan.
Zet de camera op filmen.
Dreutel een paar uur in de rondte.
Ga naar huis.[2]
verbind de camera aan de USB-poort.
Laadt de camera geheel op.[3]
Haal met verkenner de AVI-files van het kaartje.[4]
Bekijk de filmpjes.......tenminst als uw camera'tje heeft gewerkt.

[1] laadt de accu ondanks dat het ledje constant brand.
[2] Accu is leeg en ledje zal waarschijnlijk niet meer willen branden.
[3] Ledje zal langzaam gaan knipperen totdat accu weer vol is, ledje gaat constant branden.
[4] Indien nodig camera resetten dmv resetschakelaartje naast de USB-poort op camera.

Back