Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je hem van de usb afhaalt, blijft het lampje dan kort nabranden?
Zo ja, als je dan de bovenste toets ingedrukt houdt, gaat het ledje dan 3x knipperen? Dan zou de opname werken.
Als het ledje gelijk uit gaat nadat je hem van de usb kabel haalt, dan vermoed ik dat er inderdaad iets niet goed is met de accu.
Reset knopje al is geprobeerd, als hij niet aan de USB hangt????
808 Car Keys Micro Camera, Spy Video Recorder, Review
klinkt alsof je hem meteen in video modus zet. zodra je hem daar niet uithaalt door nog een keer kort op het bovenste knopje te drukken gaat hij inderdaad niet aan of uit. Als je hem dan reset zonder terwijl hij nog aan het opnemen is kan ik me voorstellen dat het misgaat bij het maken van het filmbestandje.
Heb je op de site die in je quote wel eens gekeken naar het flimpje op welke knopjes je moet drukken om dat ding te bedienen?
Werkte heel verhelderend voor mij. 808 Car Keys Micro Camera, Spy Video Recorder, Review
Als ik aan het filmen ben,kan ik hem wel uit zetten door het aan/uit knopje zonder die andere nog in te drukken.
Iemand al een idee wat het geluid is in mijn filmpje?
Dit kaartje heb ik net gekocht.
Ook een class 4 kaartje moet werken toch?
Volgens mij staat het probleem los van het kaartje.
Trouwens dit is het kaartje:
Kingston MicroSDHC 4 GB
En dan een rondje met een 4 erin, met een pijltje erboven
Het is een oude post, maar toch.
Als ik hem van de usb afhaal, blijft het lampje branden.
Echter, als ik hem van de usb afhaal en dan direct het bovenste knopje induw, gaat het ledje 3x knipperen, en dan direct uit.
Vervolgens krijg ik de camera niet meer aan, en niet meer uit, njente nada zero.
Resetten, aan de pc hangen met de usb en dan staat er een AVI bestandje op die 0.0 groot is, kan het ook niet afspelen. Het bestandje is gewoon 0.
Overigens werkt dit alleen maar als ik direct na het ontkoppelen deze toets induw.
Als ik wacht totdat hij uitgaat (20-25 sec) en dan weer aandoe, werkt er helemaal niets, en blijft het lampje gewoon branden.
Ik zal nu eens proberen om de accu leeg te trekken.
Hij staat nu al een minuut of 5 aan (ledje brand) en zal deze aan laten staan. Kijken wat er dan zal gebeuren.
Overigens lijkt het wel of deze eens is losgeschroefd, of er moeten standaard 2 verschillende schroefjes inzitten?!
Ik begrijp er gewoon helemaal geen snars van.
Als ik de camera ZONDER sd card loskoppel, gaat het ledje een keer of 35 knipperen, en vervolgens uit. Dit doet hij alleen zonder het kaartje erin.
Hier het vliegfilmpje die ik vanmorgen had gemaakt,
Why heb ik storing:sad:
(even offtopic: weet iemand een lijst met "auteursrechten-vrije" liedjes?)
Dat is de luchtdruk van de prop die je microfoon dichtslaat.
Plak een stukje schilderstape op het microfoongaatje, ben je dat geknetter kwijt.