Car KeyChain Spy Camera

@t Tiemen,
Wat voor usb had je erbij gekregen?
Ik heb korte usb zonder kabel ertussen,
Kan ik mee opladen,maar als ik hem eraf haal krijg ik hem niet aan.

Zodra ik dan een usb hier pak waar een kabel tussen zit,en aan de pc aansluit,
en er weer af haal,ik hem wel aankrijg,en dan doet hij het perfect.

Mischien is dit je probleem?

Een lange.
De kabel is niet het probleem.
De pc ziet de camera, met de bestandjes.

Het probleem zit naar mijn stellige overtuiging in de camera zelf.
Immers de knopjes werken niet zoals het hoort. Of dit nu door de knopjes zelf komt, of door de electronica weet ik niet.
Normaal gesproken onderste knopje induwen: aan (dit gaat goed) langer vasthouden en hij gaat uit (dit werkt niet, eenmaal aan krijg je de camera nooit meer uit. Afgelopen nacht heb ik hem leeg laten lopen. Normaal gesproken kan dit ook al niet, omdat hij vanzelf uit gaat, maar dat werkt ook niet bij deze)

Ook de video/foto knop reageert niet.
Helaas, want ik had mij verheugd om eens filmpjes te maken.
Even afwachten (4-5 weken?) voordat ik een andere heb.
Deze gaat terug.
En ja, voor nog geen 2 euro stuur je hem terug, dat is voor mij altijd de moeite waard om te proberen!

Dat is de luchtdruk van de prop die je microfoon dichtslaat.
Plak een stukje schilderstape op het microfoongaatje, ben je dat geknetter kwijt.

Hoi,

Ik heb de camera even open gemaakt en een klein stukje schuim tussen microfoon en behuizingsgaatje geduwd. Geluid is redelijk wind vrij. Zo af en toe dempt hij ineens terug maar motor geluid is best netjes (bij elektro).

Zal vanavond eens wat proberen,
Eerst effe die schilderstape,
Dat openmaken is ook niet verkeerd,
Ik was zelf al aan het denken om een kleine tempex bolletje(enkel)
Boven op de mic te doen,tapen en checken:)

Thnx voor de moeite in ieder geval,
Ik zal en moet hem een mooi moter geluid,kunnen bezorgen zonder geknetter.

Dat focusverhaal welke in de startpost is genoemd kan denk ik beter. Aangezien je de camera ook als webcam kunt gebruiken lijkt het mij ideaal om zo realtime de focus te kunnen stellen

Vandaag een filmpje gemaakt met de camera op m'n pet, had ik hier ergens in dit topic gezien :mrgreen: .

007-4.jpg

008-2.jpg

Eerste filmpjes waren mislukt, vliegtuig zat hoger als waar ik filmde :rolleyes: .

Bij deze gaat de datum telkens weer naar 2008.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is dus voor de zoveelste keer bewezen dat deze camera'tjes niet op auto'tjes geplaatst moeten worden, een hoop herrie en ondefineerbare beelden.

Dat is dus voor de zoveelste keer bewezen dat deze camera'tjes niet op auto'tjes geplaatst moeten worden, een hoop herrie en ondefineerbare beelden.

Ik moet nog een andere steun maken waardoor de camera stevig op het chassis staat waardoor die iets stabieler zal staan en eigenlijk moet ik nog iets van een steady shock filter voor Vdub hebben.

Ik denk ook dat je interesse ook een roll speelt.....

Heeft niets met intresse te maken, als het niet te volgens is wat er op beeld te zien is is het gewoon bagger.
Die auto'tjes gaan veel te snel voor het camera'tje en wat ze opnemen zit veel te dicht op de camera waardoor alle beelden voorbij schieten.
Jij hebt het toevallig opgenomen en weet wat er gaat gebeuren, maar anderen zien alleen maar een beeld wat als een van hut naat haar springt.

ik heb de mijne op men walkera cb180D gezet,

dit is men beginnersheli, en na een 5 tal vluchten dacht ik "ik ga eens wat hoger vliegen"
wat is heb gefilmd is de crash dat daar op volgde dus...

zo heb ik de camera erop gehangen: mooi op men trainingskruis:

Uploaded with ImageShack.us

video:
FFpFifU0Su0[/media] - walkera cb180d onboard spycam crash

gevolgen:
1 blade kapot, canopy kapot, en staartbevestiging kapot

Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet die USB-kabel voordat je gaat vliegen dan ook eerst loskoppelen.

Je ziet het prima. Als jij graag commentaar levert en auto's niks vind. Dan is het dat wat jij zegt. Het is hartstikke leuk om zo'n camera op een auto te hebben, een wideangle lensje erop en dan is het helemaal goed.

Back