Carb TT 53 redline

Ik ben heel tevreden over de Redline motor maar waar ik niet tevreden over ben is die "oude" carburator !! :confused:
Ik heb nu al de aanpassingen gedaan waarmee het mis loopt (push-pull,dichting hoofdnaald,derde naald aangepast) en nu dit weekend na 2 auto's te moeten uitvoeren zag ik dat de lowspeed naald vanzelf dichtdraaide !?!? Gelukkig indraaide of anders was ik ze kwijt !! Voorlopig wat teflon rondgedraaid.
Ik weet dat op andere continenten ze deze oude carb opsturen en dan een nieuwe versie krijgen . IK zou ook liever verder doen met een nieuwe daar ik hoor dat ie stukken beter is .
Mijn vraag is nu , hoe zit het met Europa ? Heeft er iemand ervaring daarmee en wat moeten we doen ?? Want ik denk dat ik niet de enigste ben met die problemen :help:
Groeten

Hoi,

De verkoper staat normaal in voor garantie en vervangingsstukken naar aanleiding van slechte/foutieve fabricatie/ontwikkeling.
Ik denk dat uw handelaar u volledig verder kan helpen met deze garantievraag.
Ikzelf heb geen idee hoe het hier bij ons aan toe gaat inzake de nieuwe carb.

mvg
Mario

Hoi,
Ik heb ook een redline 53 in mijn raptor.
Bij mijn is de lowspeed naald er uit gelopen onder het vliegen (dus weg naald)
en de borging van de hoofdnaald is er ook al een keer gebroken met het gevolg dat deze er ook uit liep.
Heb TTeurope gemaild dit zonder succes .

Hoi,

Denk niet dat TT-Europe zich zal bezig houden met de kopers zelf.
Ik denk best wenden tot uw verkoper (winkel) die het normaal verder afhandelt.
Bewijs te meer voor TT-Europe dat de motor via hun net verdeeld werd.

Indien de motor via het "net" aangekocht werd denk ik dat u zich enkel zal kunnen wenden tot de respectievelijke webwinkel.

mvg
Mario

JA.. miljarde.,°#*+, ik heb hem aangekocht bij Helikraft !
Kzal een keer een mailtje sturen en kijken wat ze antwoorden !!?? 8O

Bij mij verliep de low speed needle ook constant, gelukkig had ik het op tijd gezien zodat ik hem niet ben kwijtgeraakt.
Ik heb er nu een dikkere o-ring (uit een schokbreker van rc-auto) op gemonteerd en ik kreeg die er eerst niet in, dan maar een beetje vet aan de o-ring gedaan en toen ging die er wel met enige moeite in, nu spant de low speed naald meer en is het probleem opgelost.
Je moet nu ook echt kracht gebruiken om hem te verstellen wat vroeger niet het geval was.

Ik denk dat de service van TT-europe ook niet echt schitterend is hoor, laatst vertelde een bevriende winkelier mij dat hij 2 zero alpha governors had teruggestuurd voor garantie en die heeft hij pas na 1 jaar teruggekregen!
Als dat in het geval van de carbs ook zo is zou ik zeggen, veel geduld en succes! ;-)

Groeten Gio.

Ik ben er nu een aan het inlopen met de nieuwe carb, zal eens kijken of deze beter houd

Back