carbon zender plaat

Heb je nu ook al een carbon sticker op je radioplaat geplakt?
En is die ook erin gesmolten?

Maar ja; je had hem beter even wat smaller kunnen maken aan de achterzijde, dan had je misschien ruimte gehad voor de Monster Truck wielen... Ik zie dat je er een 2WD van hebt gemaakt? je mist de voor aandrijfas...

Heb je nu ook al een carbon sticker op je radioplaat geplakt?
En is die ook erin gesmolten?

Maar ja; je had hem beter even wat smaller kunnen maken aan de achterzijde, dan had je misschien ruimte gehad voor de Monster Truck wielen... Ik zie dat je er een 2WD van hebt gemaakt? je mist de voor aandrijfas...

whaha sticker:D jij bent echt grappig
jij weet niet eens het verschil tussen een sticker en echt carbon:D
en 2wd dat is tijdelijk want me linker voor as is gebroken daar zijn al nieuwe voor bestelt
en monster truck word het al lang niet meer want ik hoorde dat ie dan amper vooruit komt en dat het niet erg lekker rijd
en hij word misschien ook nog achter smaller maar vind het voor nu wel best zo

whaha goeie grap man :P sticker xD

Laatst bewerkt:
en 2wd dat is tijdelijk want me linker voor as is gebroken daar zijn al nieuwe voor bestelt
en monster truck word het al lang niet meer want ik hoorde dat ie dan amper vooruit komt en dat het niet erg lekker rijd

Whaha, ik denk dat jij degene bent die niet echt het verschil kent tussen carbon matten, carbon folie en carbon plaat. :D :D (Het feit dat je al niet meer reageert in je vorige topic zegt daarbij genoeg :D)

het feit dat jij nog niet weet waar je een accu moet halen zegt ook iets over jouw intelligentie of niet?

Laatst bewerkt:
Tjonge jonge....

en monster truck word het al lang niet meer

Eind vorige week nog wel... Drie dagen is bij jou 'al lang'..

ie dan amper vooruit komt en dat het niet erg lekker rijd

Dat heb je als je aandrijfassen mist.

jij weet niet eens het verschil tussen een sticker en echt carbon
Wil jij me dat eens uitleggen dan? Ik begrijp van jou als je een kunststof body zelf vormt en daar een carbon sticker opplakt en dan de sticker verwarmd dat het dan op wonderbaarlijke wijze echt carbon wordt, althans dat beschreef je in je vorige topic. Dus ik dacht dat je deze 'truc' weer hebt toegepast...

Jaja, ik kan erg leuk uit de hoek komen!

tering mensen zijn zielig ik steek er tijd in om foto's te posten jullie geven alleen maar comentaar
iik zie niet echt een rede waarom ik nog foto's zou posten van iets wat ik gemaakt heb het word toch niet gewaardeert
erge sneu die mensen van 40 die een joggie van 15 belagelijk lopen te maken niets beters te doen ofzo???

erge sneu die mensen van 40 die een joggie van 15 belagelijk lopen te maken niets beters te doen ofzo???

Met de juiste instelling wordt het wel gewaardeerd maar draai niet om de feiten heen betreffende je "carbon" body. En vragen waar je accu's kunt kopen is nu ook niet de meest intelligente vraag voor iemand die wel zo'n plaat kan maken. Het heet overigens een radio plaat en geen zender plaat.

dit begint op een welles nietes verhaal te lijken.
het lijkt mij niet zo verstandig om nog op beerend te reageren want eidereen weet inmiddels al dat hij het doel van modelbouw niet snapt.
hij wilt gewoon het laatste word hebben!...

Vergeet ook mij niet; ik ben er namelijk nog net geen 40 hoor. :)
Trouwens; de enige die hier een 15 jarige "belagelijk" maakt is die 15-jarige zelf. ;)

Back