carbooon cp in aantocht,enige ervaringen hier?

• Topicstarter Topicstarter javan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

javan

Guest
hallo,ik heb ervaring met de zoom ;maar heb besloten om voor binnenshuis een carboon cp aan te schaffen. :D
er is hier over het algemeen weinig informatie te vinden,is ook een van de zovele denk ik :?
naar ik hoor is het een goede kloon van de hummingbird.
zijn er hier mensen die ervaringen hebben met deze heli en deze willen delen.alle tips zijn welkom.
wat de winkelier aanraadde was een lipo batt van 11v te gebruiken voor de extra power.heb nog een van de zoom(1500 mha)
de vertegenwoordiger van bmi carbooon vliegt ook zo en de verhoogde toerental verzekerd een stabielere heli.
een bruschless gaat ook al door mijn gedachten....
meer info wanneer ik deze gevlogen"of gecrasht "heb :?:
groeten,jan

Zelfde vraag heb ik enkele weken geleden gesteld waarbij ik werd door verwezen. Tik Hummingbird in op de zoekfunctie van het forum en ontdek massa's draadjes over deze toestellen en hun clonen (waarvan de Carboon er één is, blijkbaar gewoon een Hummingbird in het zelfde jasje maar van een ander merk -BMI)

Stevo

heb ik gedaan ;maar het zou leuk zijn een topic enkel over de carbooon te hebben. :wink:

gezien de grote mate van gelijkheid met de carboon, dragonfly en hummingbird, sluit ik ook weer dit draadje, er zijn echt al TALLOZE draadjes vol info over deze dingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back