Carf mustang

Eindelijk heb een mustang van Carf gekocht komt een 85 DA motor op en een beetje doorbouwenzodat ik deze in het voorjaar kan gaan vliegen.
Alleen jammer kan er geen foto's van maken mijn camera is net kapot gevallen, moet ik daar weer voor sparen.
Dus duurt weer even.

Das dan toch ook zonde, zo'n mooie kist aan het bouwen en dan door pech van een fototoestel dat kapot valt hier dan geen verslag kunt maken. Ook niet zonder foto's dan?

Mvg

we zouden voor kunnen stellen om een in zamel actie te starten, maar dat vinden sommige andere dan weer niet leuk. :rolleyes:

Maar kom maar op met info over die CARF P-51D,
Maar als je zo.n kist kunt kopen kan er ook wel een fototoestelletje bij (of iets anders waar je foto's mee kunt maken.

Als die kist in het voorjaar vliegt wordt ik gek!!!
O ja voorjaar 2017 zo iets.

Succes Han.

Beech

@Rosé.

Had jij nog niet ergens een Beech liggen op zolder :mrgreen:
En Rosé die foto's post ???? yeahhhhh that will be the day :wink:
(stuur effe een PBtje met je adres, krijgie van mij wel een fototoestelletie :yes: )

Groet Ger.

He nie kutte tegen mij ik ben zo een goei manneke
Ik heb nog zo veeeeel projecten krijg ze nie allemal af:
Beech - Mustang houtbouw - Mustang Carf - Piper Cub en nog 2 dinge druk druk druk

Toe mer, het kan niet op. Het begint met een inzameling voor een fototoestel zodat je hier foto's kunt posten over dieje mustang, en nu moet er eigenlijk een complete verbouwing uit kunnen vloeien? Ik weet niet of je dat gaat lukken.

Mvg

Ge moe ut vrouwke altie tevree houwe :wink: , rest is bijzaak.
Woar moek da toestelleke na toewe stuure?

Heeft Vliegman ook geen telefoon (met camera)?

Rare wereld . . . :hammer:

jan.

Ik heb nog een Nokia kun je alleen mee bellen lekker makkelijk

Maar de kist schiet al lekker op JETPROP komt zaterdag langs misschien kan hij een foto maken.

En als jullie een inzameling gaan houden niet zo een draadje maken net als over die ander kist die in het verkoop draadje staat, dit nie doen wor je geband door mij.

Zal tzt wel weer een camera hier komen denk ik

Back