Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beste lezer,
Ik wil 1 februari een vliegtuig gaan maken van balsa en Depron.
Dit word mijn eerste zelfgemaakte vliegtuig en ik heb bijna mijn eerste solovlucht op mijn rtf Mini Apprentice S. Ik wil graag een cargo plane gaan maken.
Is dit goed en niet te moeilijk?
Finn.
Die is al zo beschikbaar, zie mijn post.Je kan dan ook aangeven dat je hem als poster wilt printen, waardoor de pdf reader de grote tekening op gaat delen in meerdere a4's., die je dan aan elkaar kunt plakken.
Op zich is het geen slecht idee om het je voor je eerste vliegtuig een beetje makkelijk te maken. Dus bijvoorbeeld een kompleet bouwpakket (van Flite Design via de link die ik eerder gaf) of iets van balsa of zo. Zelf bouwen is hardstikke leuk maar als je eerste model niet goed vliegt dan geeft dat een deuk in je motivatie. Je eerste model kant en klaar kopen kan ook (bijv. een schuimmodel). Terwijl je daar dan mee leert vliegen kan je zelf wat gaan bouwen... hoe meer je van vliegen weet, des te beter kan je bij zelfbouw bepalen hoe je iets het beste kan doen.
Ik ben gewoon een beetje bang dat als je vastloopt met je bouwplannen, er een modelvlieger verloren gaat...![]()
.....die je dan aan elkaar kunt plakken.
onderdelen van het toestel uitknippen.
Hier was letterlijk knippen en plakken bedoeld, dus gewoon met schaar en plakband....Dus niks kopiëren en plakken