CARMAXX 60SL COMBO 10.5T

Discussie in 'Electro onroad' gestart door rcflip, 30 jul 2016.

  1. rcflip

    rcflip

    Lid geworden:
    5 jul 2015
    Berichten:
    47
    Locatie:
    westbroek
  2. Scrap

    Scrap

    Lid geworden:
    15 jun 2015
    Berichten:
    237
    Voor die prijzen zou ik naar een hobbywing set kijken.
     
  3. rcflip

    rcflip

    Lid geworden:
    5 jul 2015
    Berichten:
    47
    Locatie:
    westbroek
  4. Scrap

    Scrap

    Lid geworden:
    15 jun 2015
    Berichten:
    237
    Ik ben even naar de site van hobbywing gegaan en een vergelijking gedaan;
    http://www.hobbywing.com/compare.php?goods[]=346&goods[]=355&

    Het zijn eigenlijk 2 totaal verschillende regelaars. Linear/switch, de een wel waterproof, de andere niet. Firmware upgraden vs niet upgraden.
    De vraag is dus eigenlijk, voor welke toepassing wil je hem gaan gebruiken.
    Ik heb de grote broer van de quickrun, 80a, die gebruik ik in een offroad truck. Wordt zo goed als niet warm. Ezrun zal 't wat lastiger krijgen. Die is meer voor het "lichtere" werk als onroad en buggies.
     
  5. rcflip

    rcflip

    Lid geworden:
    5 jul 2015
    Berichten:
    47
    Locatie:
    westbroek
    voor onroad
     
  6. Scrap

    Scrap

    Lid geworden:
    15 jun 2015
    Berichten:
    237
  7. rcflip

    rcflip

    Lid geworden:
    5 jul 2015
    Berichten:
    47
    Locatie:
    westbroek
    hij komt in een tt02 dus ik denk dat ik dan de spurgear kaalrijd.

    nog ff een vraagje als ik die motor kies en dan de ezrun kies
    zie ik dat de ezrun geen stekker heeft en de motor wel.
    dus hier de vraag welke stekker zit er aan de motor?

    EDIT of wel
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2016
  8. Scrap

    Scrap

    Lid geworden:
    15 jun 2015
    Berichten:
    237
    Die zal je zelf moeten solderen. Is ook met de quickrun zo.
     
  9. rcflip

    rcflip

    Lid geworden:
    5 jul 2015
    Berichten:
    47
    Locatie:
    westbroek
    dat is geen probleem maar er zitten wel stekkers bij dus?
     
  10. Scrap

    Scrap

    Lid geworden:
    15 jun 2015
    Berichten:
    237
    Nee. Niet bij de ezrun zover ik kan zien.
     
  11. rcflip

    rcflip

    Lid geworden:
    5 jul 2015
    Berichten:
    47
    Locatie:
    westbroek
    welke motor connectors moet ik hebben dan
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2016
  12. rcflip

    rcflip

    Lid geworden:
    5 jul 2015
    Berichten:
    47
    Locatie:
    westbroek
  13. rcflip

    rcflip

    Lid geworden:
    5 jul 2015
    Berichten:
    47
    Locatie:
    westbroek
  14. anthem2

    anthem2

    Lid geworden:
    23 sep 2011
    Berichten:
    2.118
    Locatie:
    Belgie,Antwerpen,Brasschaat
    Je rijd je tandwielen alleen kaal als je gearmesh niet goed staat,er zand of steentjes tussen komen of je pinion begint te slijten en zo je spur opvreet.Ook als je constant volgas vertrekt uit stilstand en dan alles gelijk weer dichtgooien of van vooruit ineens naar achteruit.Maar als dus je gearmesh gewoon goed staat heb je al heel weinig problemen,je rijd er ook geen offroad mee normaal dus steentjes e.d. komen er niet tussen,en je rijstijl tjah dat moet je maar bekijken :D Je kan de regelaar ook afstellen op zachte punch bijvoorbeeld zodat je de eerste seconde niet echt te hard op kan trekken maar dat dit geleidelijker wordt gedaan.Veel mensen zeggen dat een tt chassis (vooral een tt01) niet goed tegen brushless geweld kan,ik blijf het nog altijd vreemd vinden dat mijn tt01 dan 2 jaar heeft uitgehouden met verschillende motors (9t , 10,5t , 13t,...) en niet echt rustig behandeld is.Was zowel tapijt racen als parking basher tot zelfs op het laatste rally cross,toen heeft stof en zand de tandwielen opgegeten (wat ook logisch is als je de hoeveelheid stof zag die tussen de gears was gekomen) Verder nooit problemen gehad,ook niet met de diffs ofzo.
     
  15. rcflip

    rcflip

    Lid geworden:
    5 jul 2015
    Berichten:
    47
    Locatie:
    westbroek
    oke bedankt ga ik die bestellen:friends:
     

Deel Deze Pagina