Carson CH-4

• Topicstarter Topicstarter Snickelson
  • Startdatum Startdatum
ok, bedankt voor de info....

(PS: kan op google niet veel plaatjes/videos vinden....heeft iemand er nog wat?)

gewoon, het is altijd leuker als je van een auto ziet die je ook daadwerkelijk gaat kopen.

video's hoef je niet te verwachten, denk niet dat veel mensen hier met dat ding rijden... en dan ook nog een video hebben.
als je het een leuke auto lijkt en je er niet veel voor kwijt ben zo ik zeggen doe het! succes ermee...

ok!, maar weet iemand nog andere (betrouwbare)winkels voor brandstof auto's?

Ik wil gewoon een veilige winkel die alles netjes leverd en niet dat ik (klinkt dom) belazerd wordt!

dat krijg je als je bij www.freercstuff.com gaat bestellen ofzo maar de rest is gewoon eerlijk en betrouwbaar zeker als je binnen de grensen van Nederland blijft.

(die site is een onzin site gewoon even ter indicatie)

Conrad is zeker betrouwbaar!!!! ik heb hem daar bestelt en hij is echt aangekomen hoor! en ik heb daar al vaker iets bestelt.

Ik heb ook al zo vaak bij conrad besteld....

Maar ik dacht mischien zijn er nog andere winkels waar ik een kijkje moet nemen....

Maar bedankt!

Hoi Snickelson,
Gewoon bij Conrad bestellen daar heb ik ook mijn Carson CH-4 gekocht, loopt als een trein en ik heb daar ook een RC set gelijk bij gekocht. Dat is die set met alle start behoren. Ik was alles bij elkaar 238 euries kwijt (138 voor de auto en 99 voor de rc set), ik heb van de week alleen nog een body en een failsave beteld voor 61 euries totaal.

succes,

Hoi Snickelson,
Gewoon bij Conrad bestellen daar heb ik ook mijn Carson CH-4 gekocht, loopt als een trein en ik heb daar ook een RC set gelijk bij gekocht. Dat is die set met alle start behoren. Ik was alles bij elkaar 238 euries kwijt :P(138 voor de auto en 99 voor de rc set), ik heb van de week alleen nog een body en een failsave beteld voor 61 euries totaal. :!:

succes,

fotoos van mijn Carson.
HPIM1260-1.jpg

HPIM1262-2.jpg

de auto kost nu 129 euro.... en als je hem te langzaam vind gaan kan je altijd nog een andere uitlaat er op zetten, heb ik ook gedaan en hij trekt nu veel beter:D
en je kan beter meteen die foam bumper erbij kopen, die standaart bumper is niks en veel te klein.

Bedankt voor je foto (srry voor mijn late reactie)!!
linnie3...ik ben van plan het zelfde te bestellen als jouw....

Dus als je uitlaat vervangt rijd hij beter?

nou niet beter alleen harder. maar koop echt die foam(die blauwe bumper) er bij! want de standaart bumper is maar 8CM groot en beschermt niks!

Ik zou er ook een fail save en een andere lucht filter bij nemen, het luchtfiltertje wat er bij zit is ook maar een flut dingetje zonder filter olie.
ik heb er nog geen andere uitlaat op gezet want hij gaat me nu al veel te hard. ben dat zeker wel van plan in de toekomst.
rs. heb jij een universele uitlaat erop gezet of de uitlaat die in de papieren van de ch-4 als tunings uitlaat staat ?

ik heb er 1tje bij www.pkracing.nl bestelt. die van 29,95. je moet er niet een bij conrad bestellen omdat daar de druknippel aan de zijkant van de uitlaat zit en die zit dan tegen je tank. je moet bij een tuned pipe ook een uitlaat houder zelf maken. want de uitlaat die er standaart op zilen t is plat en zit bijna niet tegen de tank en een tuned pipe is rond en zit tegen de tank en zit te hoog voor de standaart uitlaat houder.

Snickelson zei:
(srry voor mijn late reactie)!!

sorry voor late reactie? je hoeft niet alles binnen een uur te beantwoorden :wink:

dit is het bestelnummer van de Q-world fail save bij PK--> QLC1002S
brandstoffilter ook zeker aan te raden!
en inderdaad een voorbumper HPI6275 is een hpi bumper heb ik ook op mijn Rs4 en die lijkt voor 90% op deze dus zal wel passen (ik kan niks garanderen) en anders gewoon een universele kopen en zelf op maat snijden...

Back