Carson CH-4

• Topicstarter Topicstarter Snickelson
  • Startdatum Startdatum
even een vraag

zitten er ook servo's in als je hem bij conrad bestelt

miss een stomme vraag oor als dat zo is hoor ik het wel :oops:

RTR wel.
Anders niet.

Rtr= auto met rc installatie, maar ZONDER starttoebehoren.

Startbehoren= batts, gluiplugstker, gloeiplug sleutel, nitro, nitro flesje, luchtfilteroli, en gereedschap, en andere meuk.

Bij de carson ch-4 van conrad zitten er zeker geen servoos in.

r-s racer ik bedoelde eigenlijk de uitlaat die in de manual bij spare parts staat. bestel nr 59203
En als je een universele bij conrad besteld dan kan je de uitlaat toch open draaien en de lucht nippel naar boven stellen, bij een vierkante gaat dat niet maar bij een ronde toch wel die kan je toch gewoon iets draaien ?

bedankt voor jullie reacties....

Bedankt voor jullie tips...ga zo door!

Mischien nog foto's :P ?

Hoe hard (hoeveel meer) hard gaat hij als ik een betere uitlaat erop zet?

ja ik snapte welke je bedoelde, en nee de uitlaat kan je niet draaien die is uit 2 stukken gemaakt en aanelkaar gelast. en als dat kon zou de druknipel boven op de uitlaat zitten(dat is wel goed) maar de buisje waar de rook uit komt zit dan aan de onderkant.

je kan ook gewoon de uitlaat draaien maar dan moet je de uitlaatsteun weer anders maken

Hoe hard gaat hij als ik een betere uitlaat erop zet?

(of hoeveel sneller)

pfff denk 10 ofzo. en het maakt nog een mooi geluid ook! maar je moet wel zelf een uitlaatsteun maken, ik heb een stukje gehard staal gehaalt(van de juiste dikte) en heb met een kleine gas brander het verhit tot het roor gloeiend was en daarna gebogen. om een stuk eraf te halen deed ik het zelfde maar dan de heletijd heen en weer totdat het afbreekt(dus eerst roodgloeiend) want gehard staal is amper te zagen met een ijzerzaag.

ik ga trouwens nog wat tunings parts voor me auto bestellen:D dat word een carbon radio plaat en andere tandwielen voor meer snelheid.

cool!....laat maar zien als de parts erop zitten :P

(Iemand nog foto's?)

Hoeveel foto's wil je zien? vraag dan om iets specifieks... waarom al die foto's en dat getwijfel...?

rs bedankt voor de tip ik dacht dat je de uitlaat gewoon, door de 2 delen los te draaien, een kwartslaag kon draaien en deze dan goed zou zitten, ik denk dat ik dan toch maar gewoon de tuning uitlaat bestel die in de manual staat. ik kan namelijk alle spare parts gewoon hier bij Hobma modelbouw shop in Elst bestellen, heb ik al eerder gedaan met de achterbrug die ik naar een crash gebroken had. :cry:

hier nog een fototje
13597_04_bigch4chassiscarson.jpg

ik hoor ook steeds van die verhalen van je moet carson niet kopen is een niet al te best merk(om het netjes te houden)
maar is het ook zo
ik bedoel mijn vriend had een carson stormracer
beviel hem goed op de straat todat hij op het gras
ging dat ding geen totaal grip en reed helemaal niet lekker en is zomaar tegen een boom aan genkalt alles lag er bijna af(nu heeft hij een kyosho mp777)
bevalt hem vel beter
maar is het echt een slecht merk?
ik durf er haast geen te kopen omdat veel mensen het zeggen en volgens mij rijd zo'n ding maar 50/60
70 is wel erg hard voor zo'n 1 blijkbaar is die hpi niet goed afgesteld
rick!

Hier bij Hobma modelbouw in Elst zeggen ze dat het wel degelijk een goed autootje is en dat de parts die erop zitten geen flut zooi is. Ze hebben ook carson als een van de gangbare merken die ze verkopen maar de ch-4 kende ze niet. Ik ben er een paar keer met mijn auto geweest voor vragen en parts en ze hebben niets erop aan te merken wat ze bij andere wel doen zoals bij een maat van me die een Kyosho pure ten heeft die ze zelf ook verkopen. Dat is wat hun zeggen rotzooi.

verder hebben ze als gangbare merken: serpent, mugen, carson, kyosho en in die volgorde moet je het ook zien volgens hun.

ik heb zelf ook een kyosho pure ten amper wat mee aan de hand(maarjha bij mij zit er ook een andere motor op)
ze zeggen dat het daar wel aan ligt de motor
goedkope simpele motor voor beginners:P

dat is een foto van carson zelf is niet mijn auto ik heb wel dezelfde maar de foto is niet van me zelf. maar die van mij ligt net zo laag ja, een prima weg ligging en je kunt dit trouwens zelf instellen, lager of hoger. maar dit is de fabrieks instelling.

is gezichts bedrog want de bodem plaat is gewoon recht, komt door de foto denk ik.

ik hoop voor je dat ie het goed doet
heej r-s racer waar rij jij meestal volgens mij heb ik jou wel eens zien rijden woon je in schothorst of niet
maar weet jij mooi plekjes in amersfoort voor onroad auto's

Back