Carson CH-4

• Topicstarter Topicstarter Snickelson
  • Startdatum Startdatum
ja hou ons op de hoogte ik wil hem ook kopen

dus post je ervaringen van deze auto

bvd

Wanneer hij binnen is zal ik proberen foto's te plaatsen en mijn ervaringen meedelen. :D

rickky, ik woon in kattenbroek. en rij meestal op het industrieterein, bij Karbouw/schipperbosch. ik weet niet waar jij woont?

en over dat Carson "gedoe" persoonlijk vind ik de stormracer ook "prut" dat ding rijd eigelijk alleen goed over straat want hij staat te laag om een stukje gras te kunne pakken. maar de CH-4 daarin tegen vind ik stukken beter, hij is gekogelagert(staat niet op de conrad site maar is wel zo) en er zit een betere motor in dande stormracer. de motor van de ch-4 schijnt 1,2PK te hebben en de motor van de stormracer heeft maar 0,65PK....

ik vind Carson gewoon een goed merk, er zijn natuurlijk wel veel betere auto's maar dit is tenminste een beetje betaalbaar......

ik woon zelf in schothorst ik dacht dat ik daar iemand zag rijden met een carson nou blijkbaar nog iemand
maarjha de stormracer is een goedkoop prut dingetje naar mijn waarder 220 compleet met alles niet te duur maar wel een goede bgeginnners auto

;)

het gaat niet zozeer om de prijs.... de carson ch-4 zal compleet ook niet ver boven de 200 uitkomen. maar mischien kunnen we een keertje rijden?

Bedankt voor jullie berichten ga zo door!

Wanneer krijg je hem waarschijnlijk cwdrachter?

Ik verheug me op je foto's

jha lijkt me leuk wel een keer rijden bij mij zijn nog 2 andere die ook een auto hebben
maar bevalt jullie die carson goed?
misschien ga ik er ook wel 1 bestellen of een hpi
ik zal eens op conrad kijken hoeveel alles is
!

ik ken die auto en hij is k*t, alles gaat kapot. en onderdelen zijn duur of net verkrijgbaar. ik was blij toen ik hem voor 75 kon verkopen. ik zou er niet in trappen als ik jouw was!!!

ik rij er inmiddels al een paar weken mee en er is niks "zomaar" kapot gegaan, wel een keer een draagarm maar dat kwam door mij. het is echt een prima auto en ik denk dat het gewoon aan jou lag... maar wat ging er allemaal kapot dan?

rickky, bij mij woont ook iemand met een carson storm racer en nog iemand met een carson double lighting...

TechNiek zei:
ik ken die auto en hij is k*t, alles gaat kapot. en onderdelen zijn duur of net verkrijgbaar. ik was blij toen ik hem voor 75 kon verkopen. ik zou er niet in trappen als ik jouw was!!!

tis maar net hoe je met de spullen om gaat , ook al heb je een dure auto , ook deze kunnen kapot.

geduld is nog altijd een schone zaak.

en geduld heb je zeker nodig bij deze hobby.

TECHNIEK heeft deze auto niet....het is een "vriend" van mij en hij denkt dat de CARSON CH-4 niet goed is.....

Is het Aluminium goed...?

Hij deed het om reacties te krijgen....

Ik zit nu langs hem op school :p , Hij kraakt alles maar af....

Hij schept konstant op over zijn MUGEN MSX3

haha maar volgens mij wint ie wel met die mugen
maar jha sl hij wil opscheppen moet hij toch weten misschien is dat de enige auto waarmee hij overweg kan ;)
die andere zijn misschien te ingewikkeld voor hem
maar kennen jullie de carson bigfoot wat vinden jullie daarvan;)

ik heb die mugen zelf ook gehad...... heeft geen 2-bak standaart en als hij dat erop heeft zou ik als nog sneller zijn met een picco xt-15

Back