Carson CH-4

• Topicstarter Topicstarter Snickelson
  • Startdatum Startdatum
Ik weet niet wanneer ik hem binnen krijg, heb hem gisteren besteld. Ze zeggen binnen 3-5 werkdagen. Op zijn hoogst zal ik hem dus vrijdag hebben. :lol:

Wat betreft het verhaal over hoe snel deze kapot gaat: Ik heb een mugen seiki MSX-3 en een carson rs2000 ( had een carson attack :( ). Over de rs2000 ben ik tevreden. Moet zeggen dat deze veel power heeft en dat het motortje zich makkelijk laat afstellen.

Over de mugen MSX-3 niet, tandwielen die steeds kapot gingen. :?
Zou mijn fout kunnen zijn geweest, maar ligt er ook net aan hoe je ermee omgaat. :oops:
Bovendien de ophanging is ook een minpunt. Een mugen kan ik uit eigen ervaring vertellen dat ze veel power hebben. Al helemaal met een tweebak erop. 8)

Een 1:10 ten opzichte van een 1:6 is natuurlijk een wereld van verschil. Ik reed net zo graag als met de 1:10 als met de 1:6 :lol: . In de toekomst wil ik wel weer een 1:5 van carson aanschaffen. :D

Carson is in mijn ogen dus geen slecht merk en zal mij dus benieuwen hoe de ch-4 gaat presteren. :wink:
Voor 129 euro betaal je in ieder geval niet de hoofdprijs en dat maakt het proberen waard natuurlijk. :wink:
Hoge verwachtingen stel ik er niet aan, als het maar rijdt ben ik tevreden. Maar wanneer hij binnen is zal ik mijn oordeel geven en zal ik proberen foto's te plaatsen.

ik had trouwens nog wat foto's, hij licht voor een gedeelte uitelkaar omdat ik laatst een crash heb gehad en er iets kapot was:

dit is me uitlaat van Hong Nor racing, kamerloos
photo340014tu.jpg

achterkant
photo340021dc.jpg

2-bak
photo340039ly.jpg

voorkant
photo340046qh.jpg

motor en uitlaat
photo340057gn.jpg

gr. roman

ik had gekeken bij conrad mooie prijs voor de auto ;)
maar zijn er verder bij conrad wel veel onderdelen voor de carson?

ik heb deze auto vandaag ook bestelt dus als ik pech heb heb ik hem pas maandag maar me afstandbediening was ook de derde dag binne dus ik zal ook foto's plaasten

pure zei:
ik heb deze auto vandaag ook bestelt dus als ik pech heb heb ik hem pas maandag maar me afstandbediening was ook de derde dag binne dus ik zal ook foto's plaasten

Mooi dat je ook hebt besloten om hem te kopen. :lol:

mooi ik hoop voor jullie dat ie super rijd ik zelf heb eigenlijk iets meer intresse offroad omdat je bij mij in de buurt meer gras en zand heb en jha dan word het lastig
rick
;)

Ik lees hier goeie reacties over de Carson CH4....

Ik wacht jullie foto's af!

eigenlijk snap ik niet waarom al die foto's oor

er staan zeker wel 5 foto's op dit forum en zie zien der alemaal het zelfde uit als je die auto wil bestel hem dan dan zie je hem echt de foto's blijven het zelfde oor tis precies de zelfde auto als de eerrste foto

Wat is ie mooi he. :lol: Goed man, ik zou er wel even een ander luchtfiltertje op zetten of deze in ieder geval goed vast lijmen en een klein beetje filterolie erop. (bij mij zat ie niet goed in zijn geheel erop gelijmd en dan krijg ie veel valse lucht en hij was zo droog als een kurk)

gefeliciteerd en welkom bij de club

aleen zou wel die draden goed vastmaken niet op de grond laten slingeren heb je probleme
maar verder mooie auto ceker wel voor al de 2 versnellings bak;)
ik hoop voor je dat ie goed rijd
;)

Andere luchtfilter komt erop, en wat betreft die draden: Alles moet nog weggewerkt worden en bij elkaar gebonden. Maar eerst ff de batterijen opladen.
Hopelijk start hij morgen makkelijk :lol:

Ja, maar die draden laten het motortje echt niet beter lopen als deze weg gewerkt zijn. :wink: Maar je hebt inderdaad nog wat te doen, dat houd je van de straat, of mag je nietzo laat buiten komen. :lol:

gr. en suc6 ermee

cwdrachter zei:
Hopelijk start hij morgen makkelijk :lol:

ik denk het niet... het is morgen 2 graden ,behalve als je een warme plug hebt dan zal het makkelijker gaan. maar ik zou lekker nog ff wachten...

Back