Carson Desert Warrior XL Brushless ervaringen + onderdelen

• Topicstarter Topicstarter chris78
  • Startdatum Startdatum
C

chris78

Guest
Hoi allemaal,

CARSON MODEL-SPORT :: Products :: Car models :: Brushless cars 1/18-1/10 :: Produkt Details

Deze auto heb ik drie weken geleden in Groningen gekocht als mijn eerste RC auto. Op duitse forums is er wel informatie te vinden maar ik was benieuwd of er hier mensen zijn die ervaringen hebben met deze auto, met een van zijn voorgangers of met Carson offroad in het algemeen.

Erg mooi aan de auto vind ik persoonlijk de LEDs voor en achter. Dat geeft een realistische indruk. Een nadeel vind ik dat de accu erg moeilijk te plaatsen is. Ik heb de standaard 3000 Lipo vervangen door een 5400 hard case en die past echt maar net als je de body dicht wilt laten.

Verder nog tips waar ik het beste Carson onderdelen kan bestellen? Ik wacht nu drie weken op een setje reserve onderdelen en ik wil graag weten of dat normaal is.

Groeten,
Christiaan

dag christiaan.
ik heb geen ervaring met carson bestellingen,maar vind het zelf wel een mooie auto.
Zou ik mogen weten wat die kost ben zelf ook nog opzoek naar een extra auto.
EN was die ready to run?
alvast succes met de nieuwe aankoop.

reactie

Bedankt voor je reactie.

De adviesprijs is 389 eur. Dat heb ik er ook voor betaald omdat ik mijn eerste auto in een winkel wilde kopen en niet via een webshop.

RTR betekend in dit geval instructies doorlezen. Accu plaatsen, antenne en spoiler erop en de wielen monteren.

Accu laden gaat met de meegeleverde lader, maar een betere lader is aan te bevelen. De standaard accu geeft alleen 3 LEDs. Rood of groen..

Ik denk dat de konstructie heel netjes is. Een vriend heeft een Axial en daar heeft deze toch wel veel van weg.

veel heb ik er nog niet mee kunnen rijden Ik was zo stom om toch in het half schemer te gaan rijden op een groot grasveld en zag daarbij een jong boompje over het hoofd :(

Hopelijk komen de onderdelen deze week binnen. Dan kan ik een review schrijven met foto of video. Op youtube staat ook wel wat, maar dan van Carson zelf.

Helemaal top

Ik kan jullie vertellen dat de auto inmiddels gemaakt is en ik ben onder de indruk van de prestaties.

De fout zat hem deze keer in het verzenden van de onderdelen. Het pakketje was zoekgeraakt :o

Topic kan gesloten worden.

Back