Gerco1992 15 mrt 2007 #1 Ik heb een vraag over de Carson hydro R8. Wie weet er een winkel waar ze die boot verkopen zonder Rc installatie erin en voor een redelijke prijs?? Gerco
Ik heb een vraag over de Carson hydro R8. Wie weet er een winkel waar ze die boot verkopen zonder Rc installatie erin en voor een redelijke prijs?? Gerco
jaimy 15 mrt 2007 #2 volgens mij is dat een rtr boot.. en dus in de winkel alleen compleet met RC te krijgen kijk eens op marktplaats. daar worden ze ook nog wel eens aangeboden. greetz jaimy
volgens mij is dat een rtr boot.. en dus in de winkel alleen compleet met RC te krijgen kijk eens op marktplaats. daar worden ze ook nog wel eens aangeboden. greetz jaimy
Gerco1992 15 mrt 2007 #3 jaimy zei: volgens mij is dat een rtr boot.. en dus in de winkel alleen compleet met RC te krijgen kijk eens op marktplaats. daar worden ze ook nog wel eens aangeboden. greetz jaimy Klik om te vergroten... Ik zal eens kijken Gerco
jaimy zei: volgens mij is dat een rtr boot.. en dus in de winkel alleen compleet met RC te krijgen kijk eens op marktplaats. daar worden ze ook nog wel eens aangeboden. greetz jaimy Klik om te vergroten... Ik zal eens kijken Gerco