Sterker nog, ik heb hem gekocht en er mee gereden.
Voor een lolletje is het zeker een leuke auto voor dat geld, ik moest wel de servosaver veranderen voor iets meer stuuruitslag om op een krap binnenbaantje nog fatsoenlijk te kunnen sturen.
Alles is plastic, en kent veel speling, niets is gelagerd en bevat in de aandrijving alleen bronzen lagerbusjes die je wel kunt vervangen voor kogellagers.
De differentielen zijn verstelbare kogeldiffs en zien er zeker goed uit, bevat ook een vrij grove vertanding zodat je ze niet snel stript.
De motor is niet de snelste en ik betwijfel als de regelaar de snelle speed-300/6v aan kan. Wel zit de motor heel mooi gemoteert op een grote aluminium houder en zitten de tandwielen stofdicht.
Andere pinions is wel lastig instellen gezien je geen zicht hebt op de tandwielen, de standaard setup heeft vaste montagegaten voor de motor maar er is ook een verstelbare montage mogelijk.
Dempers stellen niets voor, maar mogelijk zijn dempers van de xray wel passend te krijgen.
De electronica is 1 set, iets van de servo en van de ontvanger zit in de regelaar verwerkt dus als je over wilt stappen naar een andere servo, ontvanger of regelaar kan je beter alles vervangen, ik ga nog wel proberen een andere servo pas te krijgen op de bestaande electronica.
Ik heb hem gisteren ingezet met een race en wist 5e van de 11 te kwalificeren en ben 4e en 5e in de 2 finales geworden.
Een set lagers en goede dempers is een vereiste wil je er lang mee doen en komt er de vraag als je toch niet iets anders moet kopen.