W
walibu
Guest
Hoi vraagje voor de kenner.
Ik heb een nieuwe regelaar gekocht de speedmax van carson.
Hij is volgens mij goed aangesloten.
Hij werkt ook wel gewoon alleen heb ik het idee dat ik er niet alles uithaal
Volgens het boekje moet je de zender aanzetten accu aansluiten en binnen twee sec de set button indrukken.
dan moet hij de neutrale positie hebben opgeslagen een groen lampje moet gaan knipperen kun je de max snelheid instellen(vooruit).
set weer indrukken dan de achteruit, weer set drukken en klaar is wallie.
Maar nu gaat het bij mij anders.
nadat ik de programmeer toest heb ingedrukt begint een groen lampje te branden en niet te knipperen.als ik de joystick naar voren haal en weer terug gaat het rode lampje branden en als ik die weer terug zet branden ze allebij.
Als ik nu maar een klein beetje gas geef bij het programeren.
en ik ga rijden moet ik even goed volgas geven dus volgens mij programmeert hij niet goed of is er iets mis
Heb iemand dit ook gehad zou er iets verkeert kunnen zitten bij de ontvanger.
Of gaat het programmeren gewoon anders als dat er in de beschrijving staat.
Ik heb een nieuwe regelaar gekocht de speedmax van carson.
Hij is volgens mij goed aangesloten.
Hij werkt ook wel gewoon alleen heb ik het idee dat ik er niet alles uithaal
Volgens het boekje moet je de zender aanzetten accu aansluiten en binnen twee sec de set button indrukken.
dan moet hij de neutrale positie hebben opgeslagen een groen lampje moet gaan knipperen kun je de max snelheid instellen(vooruit).
set weer indrukken dan de achteruit, weer set drukken en klaar is wallie.
Maar nu gaat het bij mij anders.
nadat ik de programmeer toest heb ingedrukt begint een groen lampje te branden en niet te knipperen.als ik de joystick naar voren haal en weer terug gaat het rode lampje branden en als ik die weer terug zet branden ze allebij.
Als ik nu maar een klein beetje gas geef bij het programeren.
en ik ga rijden moet ik even goed volgas geven dus volgens mij programmeert hij niet goed of is er iets mis
Heb iemand dit ook gehad zou er iets verkeert kunnen zitten bij de ontvanger.
Of gaat het programmeren gewoon anders als dat er in de beschrijving staat.