Carson stormracer topic.

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door neoblader, 25 jun 2006.

  1. Tig

    Tig Guest

    Jup, zat er tussen. Af en toe moet ik hem wel iets losser draaien voor de compressie. Ff iets anders tussendoor heb vandaag benzine filter blauw (net als de onderkant ongeveer) en gele slangetjes gehaald en ziet er mooi uit!!!!

    Met standaard instellingen drijft de glowplug helemaal!
    Heb vanavond hem nog een keer geprobeerd te starten maar zonder geluk :(
     
  2. Tig

    Tig Guest

    Wat kan het zijn waardoor hij niet aangaat? Als ik de plug verwijder zie ik de zuiger op en neer gaan. Ik haal hem er ook eerst van af trek daarna een paar keer aan het koort. Daarna doe ik de glowplug er weer in, vInger op de uitlaat en daarna nog een paar keer trekken.
    Zorg ook van te voren dat ik op het pompje druk op de brandstof tank. Ik weet het gewoon echt niet meer :'s Zou bijna de hobby opgeven
    P
     
  3. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
    Controleer dan nog of de bouten van de koelkop vast zitten, indien los moet je die kruislinks in kleine stappen goed aandraaien. Als er brandstof bij je plug drijft heb je ergens een lek en dat veroorzaakt dat de motor niet goed start.
     
  4. Tig

    Tig Guest

    Dankje Roelof voor je hulp!
     
  5. Tig

    Tig Guest

    Eureka!!!!!!

    Me remote had de trottle verkeerd om en de carb had geen 1 a 2 milimeter opening, hij starte nu in 1 keer.

    Was ff op YouTube aan het zoeken, en er was een filmpje over!

    Dus zo naar het bos lekker scheuren:p
     
  6. Tig

    Tig Guest

    Hij blijft nog niet stabliel lopen en slaat met het rijden nog steeds uit, ga morgen ff naar 2b kijken of hun hem af kunnen stellen. De zender reageerde ook niet helemaal top, af en toe bleek hij geen contact te maken met de remote maar sloeg ook niet op failsave....alsof hij gewoon uitstond
     
  7. Tig

    Tig Guest

    Gisteren naar 2brothers geweest! Top service...Hij rijd top hebben hem nagekeken en ingesteld, had ook meteen een 2.4ghz zender en ontvanger erbij gekocht, die hebben ze ook meteen geinstalleerd...Super!

    Plus heb de Carson stormracer gezien helemaal gepimped....ziet er serieus strak uit!
     
  8. Tig

    Tig Guest

    Weet iemand hoe ik de voorwielen goed zet? Ze staan nu bij mij naar binnen gedraaid zeg maar. Heb wel aan dat stangetje lopen draaien maar het word er niet echt beter op.

    Iemand goede tips?
     
  9. Tig

    Tig Guest

    ze staan nu /-\ en die schroeven zijn zeg maar op de kortste mannier ingesteld
     
  10. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
    Zo horen de voorwielen ook te staan, het geeft een betere wegligging in de bochten. Zet je ze rechter op is de kans kroter dat de auto sneller om rolt als je op hoge snelheid stuurt.

    Zoek eens op de "hudy offroad setup book" , geeft heel veel info over de setup.
     
  11. Tig

    Tig Guest

    late responds maar ok dankje roelof! (van mij dan he :p)
     
  12. dcvedder80

    dcvedder80

    Lid geworden:
    5 jan 2012
    Berichten:
    13
    Locatie:
    alkmaar
    hoi allemaal ik heb sinds vandaag ook een carson stormracer weet niet of het een 1 of een 2 is hoe kan je dat zien.
    en heb er vandaag mee gereden maar hij trekt steeds naar rechts toe en met de trim helemaal naar links bleef ie nog steeds naar rechts gaan.

    hoop iets te horen
    groetjes dennis
     

Deel Deze Pagina