carson

Ben voor het eerst hier op dit forum.

Ik heb van de week mijn eerste auto gekocht de carson stormracer electro auto.

De auto is helemaal top, ga er nog wel wat hupops op kopen schokdemper en een andere motor. Nou zit ik in dubio, welke motor moet ik kopen zit te denken aan heen brussler met een andere regelaar is dat een goede keus. Een 15 19 t.
gr rob

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad wat Bokkenrijder al zegt. BIj een brushless motor zit je direct ook vast aan een andere regelaar. De kans is vrij groot dat deze set net zo veel kost als je gehele Carson wagen. Ik adviseer je dan ook om geen hopups voor deze wagen te kopen. Ik denk dat je qua rijgedrag er weinig tot niks van merkt en anders dan voor de looks hoef je het niet te doen. Leer met deze Carson rijden, spaar ondertussen door voor een ander model en investeer je centen in een goede wagen.

My 2 cents

Ga er alleen een nieuwe motor kopen met toe behoren, en als ik alles vernieuwd heb dat is het een goede auto denk ik alleen wat duur denk ik maar dat is niet het probleem, alles rustig aan. gr rob

Koop alleen een nieuwe motor met toe behoren dan gaat de auto wat sneller, en in de loop der tijd andere onderdelen, dan is er niets meer te zien dat ik een carson heb, al vindt ik het een goede auto.

Als jij er tevreden mee bent is het toch prima ?
Maar het is idd slim om spullen te kopen, welke je evnetueel meeneeemt naar je andere auto. In dit geval dus een BL setje, accu's en servo.

Als jij er tevreden mee bent is het toch prima ?
Maar het is idd slim om spullen te kopen, welke je evnetueel meeneeemt naar je andere auto. In dit geval dus een BL setje, accu's en servo.

Dat is ook de bedoeling om de spullen mee te nemen naar een andere auto. ik heb hier voor een tamiya gehad en daar was ik ook niet over te vinden, alles ging snel stuk vandaar nu deze auto. gr rob

Back