Castle Creations BEC Pro V2

Heeft iemand ervaring met de Castle Creations BEC Pro V2? Ik heb gezocht op dit forum maar kwam helaas niets tegen. Of ik heb met mijn neus gezocht :rolleyes:

Op de site van Castle wordt ik ook niet veel wijzer. Hun informatie is schaars en de handleiding bestaat uit 1 pagina :(
http://www.castlecreations.com/support/documents/cc_bec_pro_user_guide.pdf
Wel weet ik dat je de Linkkabel nodig hebt om de BEC in te stellen op de gewenste spanning.

Ik wil deze BEC op een 12S 700 heli gaan gebruiken met 3x Futaba BLS255HV en 1x Futaba BLS256HV. Je kan de BEC op 4,8V tot 12,5V instellen en kan bij 12S ongeveer 8A leveren. Moet genoeg zijn dacht ik. Ik wil de spanning instellen op 7,4V en GEEN extra backup pack.

Ik was benieuwd of er forumleden zijn die een soortgelijke opstelling gebruiken en wat hun bevindingen zijn.

Joop

ik heb hem in de 600 (overkill, ik weet het)
werkt goed, je moet alleen die link los bijbestellen als ik me niet vergis

eenmaal aan de computer wijst alles zich vanzelf
zonder link kun je helemaal niets instellen, dus die stap zul je niet zomaar overslaan...

Ik zou voor n gryphon quasar gaan.. Makkelijker in testellen en 10a, 20apiek bij elk input. Bij de castle, hoe hoger de input hoe lager de output... Niet echt handig

Ik zou voor n gryphon quasar gaan..
De Gryphon zal het inderdaad worden en heb daarmee mijn setup bijna rond. Maar ik was wel benieuwd naar de ervaringen van iedereen met de CC BEC pro.

Gryphon is met schakelaars en potmeters eenvoudig in te stellen. Wel een stukje duurder trouwens.

In ieder geval bedankt voor ieders reactie.

Back