Castle link software download iemand?

heeft er iemand de software van castle link voor mn Savage Flux op zn computer staan en kan hij die online zetten of mailen naar mij? Ik ben mn originele cd kwijt en kan nu mn nieuwe esc niet instellen. De nieuwe software op de castle link site kan niet geopend worden zonder eerst de originele versie op je computer te hebben en aangezien ik een nieuwe computer heb en geen originele software... :mad:

rapidshare of een mailtje?

pieter.vanderschaeghe@telenet.be

alvast bedankt!

Volgens mij kan de software gewoon rechtstreeks gedownload en geinstalleerd worden en heb je geen originele versie nodig. Ik heb namelijk de software geinstalleerd zonder de cd uit de verpakking te halen, omdat daar meestal een oudere versie op staat.

Castle Creations | Downloads

Laatst bewerkt:
Downloads | Castle Link Download

Directe linkje zonder formulier ;)

Werkt gewoon zonder vorige versie. Dat heb ik ook nog nooit eerder gezien eigenlijk...

Wel leuk die waarschuwing:
Users MUST verify that operating amperage is within motor and ESC specifications after upgrading to V3.22 firmware. Outrunner motors may produce significantly higher power with this new version of firmware. The operating amperage may increase, causing higher running temperatures

Probeer eens .net versie 1.1 en 2.0 te installeren? Wellicht mist die dat.

Kan je anders eens een foutmelding plaatsen wat je ziet? Wellicht maakt dat het duidelijker :)

Ik heb hem net ook geinstalleerd op Win7 64bit.
Geen enkel probleem. Kon hem gewoon installeren zonder poespas.

Begrijp ik uit je vorige berichtje dat het gelukt is als administrator?

Probeer hem anders onder windows 7 rechtermuisknop op dat bestandje en dan complicatie ofzo en voer hem dan uit onder windows xp service pack 2. Werkt bij mij maar met andere bestanden maar misschien dat je het gewoon even moet proberen;).

kan iemand mij helpen met dit te instaleren?

ik heb windows 7 home, maar er komt steeds een foutmelding op
heeft er nog iemand dit probleem?

ther is a problem with this windows installer package
a program required for this install to complete could not be run.

dat komt er steeds op..

En anders kun je het nog doen zoals ik al zei.
pb me anders je msn maar dan kan ik het je beter uitleggen;). met screenshot ofzo

Klinkt alsof .net installatie mist (.net framwork downloaden en installeren) Zou bij windows 7 geen probleem moeten zijn.......

Back