Catalina ,nog steeds Miss watervlieg voor mij

• Topicstarter Topicstarter ikkewileenmustang
  • Startdatum Startdatum
I

ikkewileenmustang

Guest
vind't nog steeds jammer dat er geen schuim kit of RTF is van de catalina is
en dan moetie zelf gemaakt worden van depron ,ooit was er een goede tekening van
een catalina in nederlandse versie ,ook met tekening van landings gestel waar die stond weet ik niet meer maar weet iemand waar ik die tekening kan vinden

vast wel wat te vinden op rcgroups lijkt me?

Is trouwens niet eens zo moeilijk om zoiets zelf te bouwen blijkt :). met een beetje contourtekeningen kom je al een heel eind!

Canadair lijkt er (een beetje) op..
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=54510

Lastige van de catalina is wel dattie bijna alleen maar ronde vormen heeft.
Word de volgende misschien :).
Heb hier nog wel een plastic revel modelletje ervan liggen, moet ik ook nog een keer in elkaar frutselen!

die ken ik ook
maar volgensmij is het filmpje harstikke fake
hoe kan een catalina van 1,38m binnen 2 meter opstijgen met 2 speed 400's? je moet eht even kijken , dat kan toch gewoon niet!?

sietse zei:

Dat kun je toch niet menen, bij de Canadair is alles recht en vierkant, en in je volgende zin zeg je :
sietse zei:
Lastige van de catalina is wel dattie bijna alleen maar ronde vormen heeft.

En dat laatste maakt de Catalina nu juist de mooiste van de twee, die heerlijk vrouwelijke welvingen.
Ik heb vorig jaar het geluk gehad een Catalina van dichtbij, en vanbinnen te bekijken, het eerste en belangrijkste wat mij opviel is dat ze een behoorlijk stuk kleiner is dan je op foto zou denken.

Dat de Catalina nog steeds Miss watervliegtuig is kan ik natuurlijk alleen maar beamen! :D
Het is even jammer dat ik in een gedwongen bouwstop zit maar hopelijk kan die van mij volgend meedoen met de miss-verkiezing!

Gr, Jeroen

die ken ik ook
maar volgensmij is het filmpje harstikke fake
hoe kan een catalina van 1,38m binnen 2 meter opstijgen met 2 speed 400's? je moet eht even kijken , dat kan toch gewoon niet!?

als ik het filmpje zo bekijk kan dat wel. Want in de voortitels zeggen ze dat hij twee brushless motoren heeft en dat hij tegenwind heeft. :rolleyes:

als ik het filmpje zo bekijk kan dat wel. Want in de voortitels zeggen ze dat hij twee brushless motoren heeft en dat hij tegenwind heeft. :rolleyes:

ja, dat is het nieuwe filmpje, ik ben nog een tijd opzoek geweest naar de oude maar die is verwijderd van de site

Back