catamaran

• Topicstarter Topicstarter Meek01
  • Startdatum Startdatum
M

Meek01

Guest
Ik ben sinds kort in het bezit van een catamaran speedboat voorzien van een K&B outboardmotor 7,5 cc type nitro. Ben redelijk beginner dus wie kan mij wat technische tips geven omtrent techniek/gebruik van deze K&B OB? Of is er misschien een klupje K&B -ers ofzo. Gaarne uw reactie.
groet
Harry

K&B vaarder kan je bijna op 1 hand tellen.
ze zijn zeer schaars.
ik ben er zelf 1 van.

waar woon je ergens.?
tips etc etc geven gaat reallive makelijker en duidelijker als over het WWW.

gr jaimy

Ha die Jaimy, Bedankt voor je reactie. Ik woon in Hoevelaken vlak bij Amersfoort. waarom zijn er zo weinig mensen met een K&B OB motor? Onderdelen ofzo? Lijkt mij leuk een afspraak te maken en wat van gedachten te wisslen. Gaat beter in 1op1 dan via www. Ik ga nu eerst mijn catamaran opknappen en daarna is de K&B aan de beurt.
tot ziens
Harry Meek

Laatst bewerkt door een moderator:
als ik jou was had ik hem even een pb gestuurd met daarin je telefoonnummer en die snel hieraf gehaald. binnen de kortste keren krijg je allemaal gezeur aan te telefoon anders.

hoi harry,

we gaan zeker even een keer afspreken..
onderdelen voor een K&B is niet het makkelijkste.
ik lap mijn motoren vaak op met goede 2ehands onderdelen uit de usa.
in Nederland is niks meet te krijgen.
mecoa in de usa is weer bezig met de opstart van k&b parts maar dat gaat niet vlot.
voor mijn 13,5cc k&b moet ik altijd heel Amerika afstruinen voor ik wat geschikts heb gevonden.
staartstuk onderdelen gaat gelukkig wat makkelijker.

we gaan snel afspreken dan kan ik je ook tips geven over het opknappen van de f1 romp.
hier zitten vaak wat struikel blokken in die door goed op te letten goed te verhelpen zijn waardoor de boot uiteindelijk veel beter vaart.

haal inderdaad even je telnummer even van het net af.

groetjes jaimy

Back