CC BEC Pro 2-wire cable

Ik heb onlangs een Trex-600 Pro overgenomen, hierop zit een CC Bec Pro gemonteerd. Echter het verloopkabeltje om een Castle Link aan te sluiten zit er niet bij. Het betreft wat door CC de "2-wire jumper" genoemd word.

Mijn vraag nu is kan iemand beschrijven hoe dit kabeltje precies wat bedrading betreft aangesloten zit. Volgens mij is het een standaard servo kabeltje waarvan alleen signaal en aarde gebruikt wordt. Wellicht kun je het beschrijven als je van voren naar de bec kijkt met de connector aan die zijde.

Alvast bedankt,

Peter

Nou, dat verloopdingetje is niet je probleem.
Doorgaans zit er een printplaatje bij als je het kabeltje koopt, anders kun je nog de usb kabel nergens in kwijt.

Of heb je dat dingetje wel?

Het gaat alleen om het verloop kabeltje, de castle link heb ik wel. Iemand die een castle bec pro heeft weet over welk kabeltje het gaat.

Ik heb een pro, daarom kan ik die vraag ook stellen: ik weet dat je dat printje nodig hebt.

Je antwoordt: het kabeltje bestaat uit twee servostekkertjes, waarbij de signaal en - draad aanwezig zijn.

Deze zijn recht doorverbonden naar de andere kant, enigste dingetje is dat de servostekker aan de andere kant omgedraait is.
Kortweg, leg de ene stekker met de gouden pieletjes zichtbaar op tafel.
De tweede ligt dan met de gouden pieletjes verborgen. De draden hebben geen draai, lopen dan rechtdoor.

Back