cc phoenix 80=jamara????

he iedereen

nu bestel ik een cc phoenix 80 bij bichler modelbouw en wat krijg ik thuisgestuurd:

jamara xenon regler bec 80\120 A

neem aan dat ik hier geen usb adapter kan op aansluiten en dat dit niet de cc is die ik besteld heb of wel soms

op bestelling staat wel netjes cc 80 en ook op de factuur die bij het pakket zat

wat te doen??

groeten rob

Retour afzender sturen, dit is naar alle waarschijnlijkheid geen Castle Creations regelaar. Indien het toch een Castle Creations is dan heb je er geen garantie op, Jamara moet dan de problemen oplossen en of ze dat wel kunnen is maar een vraag.

Hobby-land.de is de enigste CC importeur voor Europa en zij hebben geen CC regelaars aan Jamara verkocht. Jamara had naar eigen zeggen een andere bron aangeboord. Mocht het toch zo zijn dat Jamara via een achterdeur CC regelaars krijgt dan kan dit duiden op contractbreuk en een leuke rechtszaak.

zag net op de kabels van de regelaar dat er wel castle creations op de kabel staat maar op de electronica zelf staat xenon

Theo Coenen zei:
Retour afzender sturen, dit is naar alle waarschijnlijkheid geen Castle Creations regelaar. Indien het toch een Castle Creations is dan heb je er geen garantie op, Jamara moet dan de problemen oplossen en of ze dat wel kunnen is maar een vraag.

Hobby-land.de is de enigste CC importeur voor Europa en zij hebben geen CC regelaars aan Jamara verkocht. Jamara had naar eigen zeggen een andere bron aangeboord. Mocht het toch zo zijn dat Jamara via een achterdeur CC regelaars krijgt dan kan dit duiden op contractbreuk en een leuke rechtszaak.

Xenon regelaars zijn Castle Creations regelaars.
http://www.elektromodellflug.de/Projekte/xenon35.htm

Cheers,
Rob

Back