cc10 instelingen voor strecker

raymon

Forum veteraan
wat zijn de instellingen?
iedereen heeft hem met dick mee gegeven, maar ik heb hier zoon kabel ligen.
Zou iemand een printscreen kunnen maken van zijn instellingen?

Grt :lol:

Raymon,

CC10 zijn goede regelaars zo lang je er oude software opzet. De laatste software met alle toeters en bellen kunnen de kleine motortjes meestal niet lekker starten, bij het opstarten piep de motor dan ff. Of staat zelfs bij weinig gas alleen een beetje op en neer te wiebelen.
De software is 1.021(beta meen ik zelfs). Hierin heb je niet zoveel instellingen. Je kunt zelfs niet de motor reversen in de software, dus eerst ff checken voordat je alles hebt geinstalleerd en verlijmd etc.
De meeste settings kun je dan wel zelf kiezen alleen er voor zorgen dat de Timing hoog staat.
Probleem is wel dat de 1.021 software niet meer voorkomt in de huidig te downloaden CastleLink software voor de PC. Je moet dan nog een Phoenixlink progje hebben met release 1.11 ofzo.

Rick

de enige die nog te downloaden is is inderdaat
Zou ik hem dan toch aan dick mee moeten geven?

Ik heb zolang ik de regelaar heb heb ik nooit iets aan de software gedaan, heb de regelaar al een jaar of 2

even een oud draadje oplepelen..

gaat mijn strecker 195.03 lu goed lopen met castle link 3.23 en software 3.11 in de CC10 of moet ik nog steeds downgraden? en heeft er iemand de beste instellingen dan voor me?

je moet de oudste instellingen hebben.
anders werkt het niet lekker.
wat je het beste kan doen is een yge 08 er in doen

castle link 3.23 en software 3.11 uiteindelijk gebruikt omdat ik de oude software helaas niet meer heb.
na echt alle versies geprobeerd te hebben, pff hele klus.. motor settings op 12Khz en high start up gezet, rest default gelaten en nu loopt het mooi. bij drie en halve minuut prophangen is de motor behoorlijk heet. enig idee waaraan dit ligt of zou dat mogen/horen?

Back