CD DJI F450 niet meer leesbaar

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door Goldwing42, 15 aug 2017.

  1. Goldwing42

    Goldwing42

    Lid geworden:
    15 aug 2017
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Nederland
    Hallo,
    Ik heb een gebruikte dji F450 gekocht. Wel mee gevlogen als test en dat ging prima.
    Maar niet gekeken naar de bijgeleverde cd Instruction Manual, Software en driver disc
    Heeft iemand er nog eentje liggen die ik kan overnemen of kan downloaden?
    Bij voorbaat al zeer bedankt.
     
  2. FStrating

    FStrating

    Lid geworden:
    28 feb 2011
    Berichten:
    435
    Locatie:
    Veghel
    Dit alles is gewoon te downloaden van de DJI site. dan heb je ook meteen de laatste versies.
     
  3. Goldwing42

    Goldwing42

    Lid geworden:
    15 aug 2017
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Nederland
    Daar heb ik uren gezocht maar niks te vinden. Heb je misschien ook een link?
     
  4. FStrating

    FStrating

    Lid geworden:
    28 feb 2011
    Berichten:
    435
    Locatie:
    Veghel
  5. Goldwing42

    Goldwing42

    Lid geworden:
    15 aug 2017
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Nederland
    FStrating, bedankt voor je reacties.
    Maar je adviezen helpen helaas niet.
    Uiteraard wel geprobeerd. Gisteren E-mail contact gehad met DJI om te vragen naar de CD of een download.
    Hunt antwoord is dat de CD dan wel download daarvan niet meer beschikbaar zijn.
    Dus ben ik aangewezen op een welwillend forumlid.
     
  6. FStrating

    FStrating

    Lid geworden:
    28 feb 2011
    Berichten:
    435
    Locatie:
    Veghel
    Vreemd, ik heb de bestanden die in de link staan gedownload en gebruikt voor mijn F450 en dit werkt probleemloos. Ik heb gelukkig ooit een backup van de CD gemaakt. Het enige wat hier extra op staat is de handleiding van de F450. De drivers die op de CD staan zijn verouderd en niet verstandig om te gebruiken. De programma's in de Link werken beter dan die van de originele CD.
    Ik heb de inhoud van de CD even op mijn site gezet en deze zijn hier te downloaden: --linkje verwijderd--- In deze zip staat een map "Oud" dit zijn de originele bestanden. Ook staat er een map "Nieuw" en dit zijn de dezelfde bestanden als uit de link. Deze heb ik geïnstalleerd en werken goed.
    Laat even weten wanneer je het bestand gedownload hebt; dan kan ik deze van de site afhalen.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2017
  7. Goldwing42

    Goldwing42

    Lid geworden:
    15 aug 2017
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Nederland
    Bedank, heb ze gedownload.
    Super!!
     

Deel Deze Pagina