Hallo , ik ben (was) al een geruime tijd aan het sukkelen met mijn koppelingschoen die dadelijk opgestookt is.
Had op de ene motor geen probleem op de andere motor is hij dadelijk weg.
Zelfs mijn centrifugaal gewichtjes zijn al eens gebroken en de disc erboven heeft het ook al begeven.
Heb al van veel mensen hulp gekregen , maar het was allemaal tevergeefs.
Nu heb ik dit weekend een nieuw vliegwiel gestoken en het is opgelost tot nu toe.
Ook heb ik terug de originele drukveer gestoken.
Vragen , heeft er iemand ervaring met een vliegwiel wat niet gelijk is ?
En moet de afstand van het einde van krukas tot aan de nut minder zijn met een straffere drukveer ? Dus minder opspannen dan ongeveer de 10 mm ?
Had op de ene motor geen probleem op de andere motor is hij dadelijk weg.
Zelfs mijn centrifugaal gewichtjes zijn al eens gebroken en de disc erboven heeft het ook al begeven.
Heb al van veel mensen hulp gekregen , maar het was allemaal tevergeefs.
Nu heb ik dit weekend een nieuw vliegwiel gestoken en het is opgelost tot nu toe.
Ook heb ik terug de originele drukveer gestoken.
Vragen , heeft er iemand ervaring met een vliegwiel wat niet gelijk is ?
En moet de afstand van het einde van krukas tot aan de nut minder zijn met een straffere drukveer ? Dus minder opspannen dan ongeveer de 10 mm ?
Laatst bewerkt: