Century Radikal

Hoi,

Ik heb hem nog niet, maar zal heb binnenkort krijgen. De importeur van Century zit in Aken en ik heb contact met hem gehad. Als het goed is krijg ik hem ergens deze maand. Dan zal ik een bouw verslagje maken (en op mijn site zetten). Maar het doel dat ik hem krijg is om hem uitvoerig te testen.

Mij is gevraagt of deze heli iets is voor de nederlands en duitse markt. Is die "standaard" ook echt kunstvlucht geeigend en hoe bevalt die.

Zodra ik hem heb, laat ik iest weten hier.
Groeten
Roel

link: http://www.century-heli.de/shop/de/....html?XTCsid=5ea323ac18aa48ce7cfdb4e1dcb8a2f6 deze bedoel je toch?

Ik heb er 1tje in bestelling via Tower Hobbies en mij lijkt het een geweldig ding. Ik ben benieuwd om jou bevindingen en bouwverslag te lezen.

Dan moeten we nog maar even wachten.
Er zijn nogal wat mensen benieuwd naar je ervaringen met deze heli.

het lijkt mij een echte smooth 3d machine, de explosiviteit in de films is wat minder als een nitro of E schip in mijn optiek.

Toch nog aardig wat vermogen ondanks het vrij hoge eigen gewicht.
Wel jammer dat de muziek in die filmpjes zo overheerst zeg, Dance OK, maar ik wil ook wel graag de motor horen lopen.
Qua vliegtijd en brandstof prijs is er niets mooiers te vinden.
Ben heel benieuwd naar de bouwverslagen.

He Dirk,

Ben net mijn T-rex 500 gaan afhalen bij Rc helistore.Die heeft nog een paar Radikals in stock staan.
Prijs is 735.00euro inclusief motor.
Op de site van rc helistore vind je meer info.
Radikal G20 LT

Back